perjantai 22. maaliskuuta 2013

missä viivyt

Taas olen ihan malttamaton kun toivoisin,että tuo mun masu rupeis tosta vähän enemmän kasvamaan ku on silleesä aika pieni vielä eikä varmaa kaikki huomaa,että odottas ees lasta..Kattelinki netistä muiden masukuvia tuntuu että joillai kasvaa hirmusen nopeasti nuo mahat ja minulla oikeen hitaasti no kai se on niin yksilöllistä. Siinä mielessä se hidas kasvu on ihan hyvä että oon raskausarvilta vielä toistaiseksi välttynyt ja toivon ettei niitä tulis! Laitanki tähän kuvan jonka äske tosta masusesta otin minun mielestä ei kyllä kovin kummoisen iso ole! Ja nyt siis rv 18+6


Nyt taas laskin,että 11yötä enää rakenneultraan kylläpäs jännittää kovasti kumpiko tulee. Tyttöä minä veikkailen,mutta eipä sillä tokia ole väliä rakkain se ois jokatapauksessa<3 
 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti