perjantai 26. huhtikuuta 2013

ihanaa viikonloppu

Taas kauan odotettu viikonloppu alkaa saa taas kultin kanssa olla ihan kahdestaan pitkästä aikaa tai no onhan mulla tuo maha-asukki myös<3 Jospa vaan tässä osais olla stressaamatta tuota tulevaa maanantaita ja etten vaan miettis kokoajan,että onko mulla raskausmyrkytys vai ei. No jos on niin se on ajoissa huomattu ja se sit vaan on enemmän lepoa. Ei mulla ainakaan mitään oireita ole ollut yhtään no,mutta niin saa nähdä. Ihanaa kun on nyt parina päivänä saanut käydä lenkillä ilman minkäänlaisia liitoskipuiluita :-) Kävin äitini kanssa tänään taas kiertelemässä kirpparit ja taas oli minulle halpareissu kun ei paljoo sieltä mitään löytynyt paitsi yksi sininen nallepuh paita ja siihen kuuluvat housut,mutta äitihän ne taas välttämättä halusi maksaa ,että säästyisi minulta rahaa. Olisi siellä ollut paljon pojalle bodeja, suurin osa vaan oli just jotain 62 tai 68 kokoa ja niitäkin meillä on sen verta paljon etteu viiti kauheasti niitä enää ostaa jos ei kerkeä käyttämään kuitenkaa. Minä tänään sain aikaiseksi tehtyä listan mitä pitää hankkia isyyspakkaukseen ja käyn joko ensi viikolla tai seuraavalla kaupungista kirjakaupasta hakemassa vauvan omistajan käsikirjan :-) pitää pikkuhiljaa tässä keräillä niitä tavaroita siihen aina kun on vähän ylimääräistä rahaa. No mutta nyt rupean nauttimaan tästä perjantai illasta. hyvät viikonloput kaikille!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti