torstai 25. huhtikuuta 2013

raskausmyrkytyskö?

Mua hiukan ahistaa kun maanantaina ei olllu mitään proteiineja pississä ja sit ku leukosyytit oli kahella koholla ni piti uus tehä ja tiistain viedä sinne labraa ja minähän vein ni sain sitten antibioottikuurin,että ois joku pissatulehus tai jotain (joo tiiän sori ku kirjotan näist mutta häirihtee) ja sit tänää soitti taas mulle neuvolast ja kerto,että joo sulle on määrätty antibiootti ja no sanoin,että oon jo hakenu apteekista sen ja sittenpä ne viel kerto että mun proteiinitki on nyt niinku yhellä koholla ensimmäistä kertaa eli yks yö ja oli noussu yhellä olin sillee että kiva! mut se sano et voi johtuu myös tulehuksestaki tuommone ku yhellä vaa oli plussalla ja ku verenpaineet maanantaina oli ainaki perus niiku aikasemminki et ei oo noussut :o eikä ole ollu mitään oireita niinku raskausmyrkytysoireita mut joudun maanantain taas kattoo pissan siel ku sain ylimääräsen ajan maanantaille neuvolaa ja sit ne mittailee verenpaineen no saa nähä miten käy..onko kellää muulla ollu mitään tällästä saa kertoo kaikki tommone kokemus on ihan tervetullutta, koska hätäilen taas tän asian kanssa :-(

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti