maanantai 8. huhtikuuta 2013

viikonloppua

Ei paljoa ole lauantaista ja sunnuntaista kirjoteltavaa tollane hiljane perus viikonloppu kullan kanssa. Me saatiin nyt kultin siskolta lainaa supernatural:n neljäs sekä viides tuotantokausi,eli sitä sitten taas katotaan,koska minä ainakin jäin ihan koukkuun kyseiseen sarjaan. Lauantaina käytiin lenkillä ja muuten oltiinki vaan kotona kahdestaa ja sunnuntainakin piti mennä lenkille,mutta minä himoitsinkin karkkia joten päädyin mussuttamaan karkkeja :-( ,mutta niistä tuli yllättävän nopeasti huono olo vaikka en kerennyt kovin montaa syömään no parempi niin...minä olen ymmärtänyt,että vauvat tykkää tuolla mahassa yleensä potkia iltaisin kun itse on rupeamassa nukkumaan, no minulla taitaa olla erilainen tapaus kun ei se illalla sen enempää innostu potkimaan vaan hyvin minä saan nukuttua..eilen aamulla kyllä senkin edestä monotti minua mahaan kovasti :D



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti