tiistai 15. heinäkuuta 2014

Nyt muistan taas miltä tuntuu olla kipeä!

Eilis ilta meni ihan tööttööt fiiliksissä, koska mulla kuume ei tarvitse olla kovinkaan korkea kun sen huomaa jo olotilasta( 38,2 oli lämpöä illalla). Väsytti, lihakset oli kipeät ja kurkku oli niin hemmetin kipeä..tuntui sille kuin olisi niellyt kaktuksen. Huh ihan kamala oli kyllä olo eilen, mutta hyvin nukutun yön jälkeen toistaiseksi olo on aikas hyvä, vaikka kurkku on vielä pienesti pipi. Toivon sydämeni pohjasta,että tuo yksi ilta kuumeisena riitti, koska en ole sellainen ihminen joka vaan tykkää maata sohvalla tekemättä juurikaan mitään. Onneksi minulla on myös ihana mies joka piti minusta huolta ja toi lämmintä mehua(anoppi antoin itse tehtyä mustaherukka mehua eilen meille kotiin,että voin lämmitellä sitä itselleni) kun valitin oloani ja toi vettä kun pyysin ja kävi kaupasta ostamassa karkkia ja mynthoneita, koska pyysin ja hoiti pojan iltapuuron syöttämiset ja muut jutut, koska minä en todellakaan jaksanut tehdä mitään muuta kuin maata sohvalla.

Mutta jotain positiivista tässäkin päivässä on. Annoin anopille sen mun puhelimen,että kun käy kaupungissa tänään niin aikoo gigantissa käyttää sitä ja ne testaa onko vika akussa vai ei? Toivon mukaan niin ei tarvitsisi ostaa uutta kännykkää ihan vielä.

Nyt pitää vaan ottaa ihan iisisti niin ehkä tässä sitte kohta ollaan taas terveenä ja toivon vaan ettei nyt nuo minun kaksi murusta tulis kipeäksi, vaikkakin Joel on jo joitakin päiviä jos yskiskellyt, mutta ei ole ollut kuumeinen. Ja anteeksipyyntöni vielä loppuun kun olen taas laiskotellut tämän blogin kanssa enkä ole pitkiin aikoihin kirjoitellut..jospa silti joku vielä lukisi tätä mun blogia.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti