keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Viikonlopuksi reissuun

Melkeinpä koko viikon olen odottanut innoissani tulevaa viikonloppua ja perjantaita,että lähdetään pienelle viikonloppureissulle, vaikka on kotonakin ihanaa olla ihan kolmestaa, mutta ymmärtäähän sen kun harvoin näen minun siskoa perheineen ja siellä on kaksi ihanaa kummitytsyä joita pitäisi kyllä paljon useammin moikkailla. Tuo välimatka vaan on aina vähän esteenä. No huomenna kaikki kolme kuitenkin lähdetään matkaan kun J on päässyt töistä ja käy kotona eka vähän syömässä. Mennään minun isäpuolen kyydillä, vaikka J:llä kyllä on kortti, mutta ainakaan vielä ei omisteta autoa kun ei varsinaisesti tarvita sitä täällä ja siihen menisi taas vaan rahaa ja jos pärjää oikeastaan ilmankin niin miksi hankkia ennen kuin oikeasti paljon tarvitsee. Kuitenkin saadaan kyyti sinne ja takaisin ja minun pikkusisko lähtee mukaan myös sinne.

Ollaan viimeksi käyty siellä viime vuonna kun Joel oli ehkä se kuukauden vanha  joten aikaa on vierähtänyt ihan kiitettävästi. Toisekseen he ovat myymässä sen talon missä asuvat ja sille on jo ostaja joten varmaan muuttavatkin myös lähiaikoina joten pakko vielä siellä talossa päästä käymään viimeistä kertaa..apua minulle itselle tuli jotenkin haikea olo, vaikka ei ole minun koti, mutta se on niin kivan rauhallinen paikka asua ja siellä on monia hyviä muistoja! Onneksi huomenna on jo perjantai :) Toivotaan,että viikonloppuna paistaisi aurinko niinkuin on luvattu niin ehkä voisi vähän grillailla ja olla ulkonakin. Harmittaa,että J:llä on töitä eikä lomaa tiedossa joten ei voida jäädä pidemmäksi aikaa sinne viettämään aikaa, koska minusta se olisi niin huisia. Tiedän,että voisinhan minä sinne pojan kanssa jäädä vähän pidemmäksi aikaa,mutta en taida, koska me aika harvoin joudutaan toisistamme olemaan erossa (viimeksi kun olin sairaalassa ja Joel oli syntynyt) joten en oikein osaa olla yksin.

Pitää nauttia niistä muutamasta päivästä jotka saa viettää heidän kanssaan ja ehkä seuraavan kerran käydää uudessa talossa. Tänään pitää vielä pakkailla tavaroita ja käydä ostamassa niille naperoille jotkut pienet lahjat viemisiksi. Ja toivoa,että sää tosiaan suosisi meitä viikonloppuna!!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti