torstai 2. toukokuuta 2013

MM-lätkä

Nii vihdoin neki lätkä kisat alkaa jo mä oonki niitä jo kauan oottanu. Ilta meneeki siis kullan kanssa Suomi-Saksa ottelua seuratessa. Ja tänään tai siis eilen tein päätöksen,että alotan karkki/herkkulakon saa nähä kauanko pystyn olemaan etten ostele mitään karkkeja tai jätskejä, sipseistä nyt ei oo vaaraa,koska niitä syön älyttömän harvoin. Lisäksi myös päätin,että yritän olla juomatta kahvia ja sen onnistuminen voi olla hiukan vaikeaa,koska olen tottunut juomaan ainakin aamukahvit yleensä ja useimmiten sen 3kuppia kahvia päivässä. No mutta kuitenkin yritän etten joisi yhtää kuppia kahvia eikä siis mitään herkkujakaan..en kyllä usko että voisin koko kesän ajan vastustaa esim jäätelöä kun olen kaupassa käymässä ja ulkona on sitten sellaset yli 20 astetta lämmintä. Ja muutenkin pitäs taas vähän katsoo mitä suuhun iskee vaikka ei tota painoa vielä ihan älyttömästi ole tullut,mutta haluaisin ettei nousis 20kg yhteensä tänä raskausaikana tuo paino. Huomenna kirjottelen kuitenkin sitten taas enemmän kun lähtee taas uusi viikko käyntiin..ainiin ja eilen saatiin taas meidän muruselle hirmusesti uusia vaatteita ilmaiseksi, pitää kohta taas tehdä enemmän kaappiin tilaa,että pojun vaatteetki mahtus sinne paremmin,mutta joo huomiseen ja hyvät viikonloput kaikille!

2 kommenttia :

  1. Ihan mielenkiinnosta: kuinka paljon sulle sitten on tullut tähän mennessä painoa? Ja antoivatko neuvolasta jonkun "kilomäärän mihin pitäisi tähdätä"? En tiedä oletko tästä jo kirjoittanut aiemmin... uusi lukija kun olen :)

    VastaaPoista
  2. tuossahan mulla oli siis menossa rv 25+5 ja oiskohan jotain 4 kiloo tullu..ja ei ole mitään kilomäärää mihin tähdätä, mutta en minä silti halua, että se ihan liikaa nousis vaikka kuuluhan sen nousta toki en sitä sano, mutta itehän voi myös syömällä vaikuttaa vähäsen siihen että paljonko niin sanotusti ylimääräistä painoa tulee...ja kun välillä tulee vähän enemmän herkkuja syötyä.

    VastaaPoista