keskiviikko 22. toukokuuta 2013

onnellinen

On nyt tänään taas ollut niin mahtava olo, ja se on kyllä hyvä sillä muutama edellinen päivä on mennyt stressatessa ja itkuherkissä tunnelmissa. Kun siis niitä verenpaineita stressailin ja pelkäsin onko lapsella kaikki hyvin, mutta nyt saa turhat murehtimiset jäädä(vaikka voiko sitä edes turhaan murehtia ainahan sitä haluaa, että omalla lapsella on kaikki hyvin.) kun nuo paineet on ollut kotona mitatessa hyvät ja lapsi kyllä on ollut niin virkeä taas, että tuntuu kun yrittäis välillä masusta läpi tulla kun on jo enemmän voimaa murusen potkuihin tullut ja hirmuset bileet sillä siellä kokoajan melkein menossa.

Vähän kuvaa masusta tähän väliin..en tiiä onko tuo nyt taas kasvanu edellisistä kuvista

rv 27+4
Kai mun mahtava/onnellinen olo tulee siitä kun tiedän, että meidän pojalla masussa on kaikki hyvin , ja mulla on maailman ihanin mies joka rakastaa mua ja lohduttaa ja jaksaa kuunnella, vaikka mä välillä turhaan stressaan ja mietin kaikkee tyhmää ja panikoin ja oon semmone hömppä ja kiukuttelen. Sitten myös tuo aivan mahtava sää ja siis se, että on vihdoin kesä niin piristää kummasti, vaikkakin on siinä myös huonojakin puolia..esim: mulla välillä on ihan liian tukala nukkua kaiken kuumuuden takia. Mutta silti kyllä kesä mun mielestä talven voittaa 10-0!
Ulkonakin on niin ihanan vihreetä jo!



yritin saada hyvän kuvan, mutta ei ihan onnistunu
Tähän asti kaikki olikin hyvää ja positiivistä, mutta pitäähän sitä tietysti jotain valitettavaa ja huonoa aina olla :-D niin eli siis tämän raskauden myötä mulle on tullut aivan järkyttävän kipeitä suonenvetoja joihin herään keskellä yötä! Ei siis ihan joka yö kuitenkaan, mutta aika monena yönä..viime yönäkin heräsin kahdesti ja seuraavana päivänä pohkeet on aina kipeät(pohkeista siis aina vetääsuonta) Pienihän tuo vaiva sinäänsä on kun kuitenkin muuten saan aikas hyvin nukuttua, mutta ärsyttävä vaiva silti. Onko kukaan muu kärsinyt tuosta vai olenko ainut?! :c Ja onko mitään mikä helpottais edes vähäsen? Olen ymmärtänyt, että joskus suonenveto vois johtua magnesiumin puutteesta, mutta saan sitä ainakin raskausajan vitamiinivalmisteista ja muuten tuollaista ei ole ollut..No mutta muuten siis kaikki hyvin ja mukavaa kesää kaikille! <3

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti