tiistai 21. toukokuuta 2013

pikakuulumiset

Tänään mulla oli se neuvola taas..aamulla kasilta olin siellä. Siellä ei mennyt kauaa alussa vaan katseli niitä mun koti verenpainemittaus tuloksia,että ne on hyvät ja niihin siis luotetaan eikä noihin neuvolan mittauksiin vaikka kyllähän ne sielläkin ne mittaa aina silti kun käyntiä siellä on. Eli siis sainkin kotiin sieltä sellaisen ylimääräisen verenpainemittarin ja pitää sitten kuulemma synnytyksen jälkeen palautella.

Sitten multa mittailtiin painoa joka ei edellisestä kerrasta oo noussut (ekasta neuvolakäynnistä nousua yhteensä tähän asti 4,6kiloa) muutenkin vähän hitaanlaisesti tuo minun paino noussut tai silleen kun odotin hurjempia lukemia ja isompaa painonnousua. Ja toki viimeisenä meidän pientä poitsua moikattiin ultralla, siellä se ihanuus oli taas ihan oikeassa asennossa vieläkin ja vähän heräs siinä kun sitä katsottiin niin antoin pientä potkuakin samalla. Siis kaikki hyvin oli masussakin<3! Ja sitten eilenhän mulle niistä labran pisutesti tuloksistakin soitettiin ja no nehän oli puhtaat taas ja se on hyvä.

Ensiviikolla me mennään sitten tiistaina Kuopioon kun on kasvukontrolli, kiva saada pitkästä aikaa jonkilaista paino/koko arviota meidän murusesta. Nyt ei enää neuvolakäyntejäkään ole ihan noin usein kun aiemmin kun ne paineet oli hyvät joten seuraava neuvola onkin vasta 10päivä kesäkuuta. Siinä siis kuulumiset, meillä menee täällä ihan hyvin! :-)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti