tiistai 7. toukokuuta 2013

sokerirasitus

Eilenpä siis menin kaheksaksi aamulla terveyskeskukseen sokerirasitukseen. Ei se silti ihan niin kauheaa ollut mitä odotin ja se juoma ei maistunut niin karmealta litkulta mitä luulin, mutta oli se kyllä kauhean makeaa hyh! Pahinta oli se odottaminen yksin siellä kun kaks tuntia sai vaan istua ja lueskella jotain lehtiä. No mutta tuloksista en ole vielä kuullut mitään kun ei eilen ainakaan minulle vielä soitettu jospa ne tänään soittais tai sitten saan kuulla vasta ensi viikon maanantaina neuvolassa miltä ne näytti ne tulokset ja myös pissatestistäkään ei ole tullut tietoa, että onko vielä leukosyytit koholla vai onko antibiootti auttanut. Ärsyttää suuresti odotella ja miettiä mitä ne sieltä sanoo. Eilen oli mahtava sää, mutta mua harmittaa niin kovasti kun en pääse aina kovin pitkille lenkeille kun välilä tulee niitä kipuja kävellessä ja siihen ei auta kun pysähtyminen, mutta onneksi välillä ees on päiviä jolloin voi kuitenki kävellä vähän enemmän sitten etten vaan joudu kotona istuskelemaan. Ja huomasin eilen, että pienessä ajassa mun maha on alkanut vasta kasvamaan ihan älyttömästi kun jonkun aikaa sitten tuntui, että se on niin hirmusen pieni eikä kasva edes. Olen kuitenkin tyytyväinen sillä olen vielä toistaiseksi edelleen välttynyt niiltä ikäviltä raskausarvilta :-) Harmittaa kun ei ole rahaa hankkia mitään kanavakorttia, että näkisi noita muitakin lätkä pelejä kun vain suomen pelit, koska eilenhän tuli Venäjä-Usa matsi ja veikkasinkin tuloksia venäjän puolesta ja oikeaan  osui ja sain parikymmentä euroa ,mutta olis vaan ollut kiva katsoa ja jännätä ottelua. No tänään ilta meneekin katsoessa kun leijonat yrittää päihittää USAN! Mahtavaa huomenna saa nukkua pitkään kun murunkaan kello ei ole seiskalta aamulla soimassa, koska on vapaapäivä! Ja tänäänki taitaa tulla ihanan aurinkoinen päivä joten jos ei tule kummempia kipuja niin nautin  ihanasta säästä kyllä lenkillä..tähän loppuun olisin laittanut kuvan minun hirmuisesti kasvaneesta masusta, mutta olen äidin luona ja ei ole usb-piuhaa mukana jolla voisin puhelimesta kuvaa siirtää niin taitaa huomiseen jäädä kuvan laittaminen.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti