maanantai 11. elokuuta 2014

Back to school

Apua apua vähän jo meinaa ruveta jännittämään huominen eka koulupäivä piiitkästä aikaa. Oon viimeksi opiskellu ennen joulua vuonna 2012. Muistanko edes mitään enää mitä kerkesin oppia? Minkälainen ryhmä siellä on tänä vuonna? No huomennahan kaikki selviää ja ei se niin kamalaa voi olla ja puhelimeenkin on laitettu jo herätys klo 05:15,että  mukavan aikaisin saa herätä. Voin olla kyllä ihan koomassa koko aamupäivän, koska ei mun ole tarvinnut noin aikaisin nousta ylös kovinkaan usein, vaikka kyllähän tuo poikakin joskus kukkuu siihen aikaan sängyssään, mutta nukahtaa kuitenkin yleensä uudestaan joten hieman voi olla alussa hankalaa heräily. No kahvia kunnolla naamaan niin ehkäpä se siitä.

Isilläkin on luvassa erilaisia aamuja, koska minä en ole enää paikalla kun hän herää ja J saa hoitaa kaikki aamujutut pojan kanssa ja viedä Joelin myös hoitoon. Minä kuitenkin pakkailen hoitolaukun aina edellisenä iltana valmiiksi ja laitan aamuksi puhtaat vaatteet pojalle joten ehkäpä tuo minun mies pärjää..ja kyllähän se pärjää! J myös joutuu hakemaan pojan kahdelta töistä päästessään pois jos minulle ei satu sitten olemaan lyhyempi koulupäivä.

Kirjottelen sitten huomenna mitenkä meni opiskelijamammalla koulussa, mutta nyt taidan mennä sohvalle löhöämään ja tuijottamaan telkkua ja ajoissa pitää kömpiä sänkyyn, koska herätys on niin liian aikaisin. No pakko vaan jaksaa..

Onko kukaan muu aloittamassa opiskelua tai kenties jo aloittanut ? :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti