perjantai 1. elokuuta 2014

Uusi luuri kotiutettu

Tilailin tiistaina netistä saunlahdelta itselleni vihdoin ja viimein uuden kännykän ja samalla uutta liittymää. Olin jo samana päivänä ihan malttamaton kun niin kovasti tuota uutta kännyä odottelin ja olisin heti halunnut sen samana päivänä, mutta olin valmistautunut siihen,että se voi tulla ehkä kahdenkin viikon päästä..vasta. Keskiviikkona kävinkin taas katsomassa netissä onko tilaus edistynyt ja micro sim kortti oli lähteny jo matkalle, mutta puhelin odotti edelleen postitusta. Eilen se minun uusi ihana puhelin kuitenkin lähti matkaan ja tänään sain sen hakea vähän ennen viittä postista( se kortti muuten ei ole tullut joten se tulee ehkä maanantaina)!! Todella nopeaa toimintaa oli kuitenkin :)

Kotona tärisevin käsin ja ihan hymyssä suin availin pakettia ja sieltä paljastui minun uusi "rakkaus". Vihdoinkin toimiva puhelin ja vihdoin saa taas nauttia paremmista kuvista. Johan tätä on odoteltukin.


Siinä se on minun oma samsung galaxy s4 plus ! Vähän olen kerennyt tuohon vekottimeen tutustumaan ja tykästynyt olen jo nytten ja kuvat tosiaan on paljon parempi laatuisia mitä edesmenneellä puhelimella otetut. Vielä pitää tässä lisää tuttavuutta tehdä kunhan se korttikin joskus löytää tien perille asti ja voin sitten  kertoa enemmän tuosta luurista, mutta vielä en paljoa voi höpsiä.

Muutamia puhelimia vertailin keskenään ja tämä oli alusta asti mielessä ja päätös ei muuttunut kun ei mikään muu kännykkä tuntunut oikealta..ja tämä on " se oikea " puhelin. Nyt minun täytyy kuitenkin mennä jo nukkumattia tapailemaan ja antaa luurin olla rauhassa pöydällä ja huomenna jatkan tutkiskelua..ja kuvailua!

Oikein hyvää yötä ja hyvää alkanutta viikonloppua kaikille!!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti