tiistai 3. joulukuuta 2013

2 vuotta

Meillä oli eilen J:n kanssa vuosipäivä siis eilen tuli täyteen 2 vuotta. Ja on mulla ihanin mies jota kyllä rakastan tosi tosi paljon ja lisäksi ihanin lapsi..mitään muuta en kyllä enää tarvii<3.( tai ehkä joskus myöhemmin toinenkin lapsi kenties?) Harmi vaan, että eilinen päivä oli oikeastaan kuin kaikki muutkin..mutta ehkäpä pääasia, että kuitenkin sai olla yhdessä. Me käytiin salilla ja loppu ilta oltiin vaan..paitsi oli murunen ostanut meille pihvejä ja uunikasviksia ja teki meille siis ruokaa ja oli hyvää. No onhan meillä tulevana ystävänpäivänä tulossa 2vuotta kihloissa päivä jospa sitä juhlistas sitten paremmin silloin. Oli kyllä söpöä ja kivaa mennä kihloihin ystävänpäivänä<3

Ja on meidän pieni Joel menossa ekaa kertaa yökyläänkin mummolaan(j:n vanhempien luokse) torstaina. Joten saadaan olla se ilta ihan kahdestaan ja omaa aikaa saa mitä meillä ei kauheasti ole. Saa nähdä vaan miten minä pystyn olemaan yhden yön erossa meidän pojasta apua!! Tavallaan ei tekisi mieli antaa sitä mihinkään hoitoon vielö noin pienenä..tai onhan se jo yli 3kk, mutta äidillä tulee niin ikävä Joelia<3 Kuitenkin taidan vaan olla rohkea ja laittaa pojan hoitoon, koska kyllä se mummo sitä osaa hyvin hoitaa ja hienosti ne on pärjännyt aina kun ollaan salillakin käyty. Vaikka enhän minä sitä pelkää etteikö osaisi hoitaa, mutta äiti tässä vaan ikävöi jo valmiiksi. Kaipasi se on ihan normaalia, että ekalla kerralla on vaikeaa antaa toinen yöksi hoitoon. Torstaina siis ensimmäinen päivä tai siis yö ja ilta ihan kahdestaan.

Ja on lauantaillekin kivaa tiedossa, koska me mennään matkukseen kuopioon shoppailemaan joululahjoja..ja no minä itsellenikin vaatetta kenties..Ei kyllä kahdestaan mennä, koska mennään J:n siskon kanssa ja sen kyydillä. Kiva päivä silti tiedossa! Odotan kovasti, koska minä olen hirmuinen shoppailuholisti niin tietystihän minä odotan lauantaita :D

Tänään muuten tuleekin veronpalautukset niille jotka saa. Ja minä olen yksi niistä onnekkaista joka onneksi sai vähän edes takaisin ja parempi sekin kun, että pitäisi nytten mätkyjä maksella.

2 kommenttia :