sunnuntai 22. joulukuuta 2013

2 yötä jouluun enää!

2yötä jouluun enää..JJEE! Ihan huippua saan lahjoja(sanoo sonja 20 vuotta!) apua miten maltan odottaa vielä vähän aikaa kun jänskättää niin paljon mitä saan. J on varmasti osannut ostaa mulle hyviä lahjoja se kuitenkin tietää mistä tykkään ja mitä haluan..osti vaan vähän liikaa minulle lahjoja. Tänään tehtiin jo piparkakkutaikina jääkaappiin ja paistellaan ne sitten jouluaattoaamuna :) Me ollaan tämä joulu ihan vaan kolmestaan siis minä, J + Joel.  Tai käydään me päivällä J:n vanhempien luona vähän aikaa kun sinne menee joulupukkikin Joelin serkkupoikaa varten, mutta illaksi kotiin ja kotona jaetaan lahjat ja syödään jouluruokaa..joka kyllä tänä vuonna ihan kaupasta ostettiin, mutta ensi vuonna tahdon kyllä itse ainakin jonkun laatikon tehdä. Ja meillä on vain 2kg kinkku, koska siinä n kahdelle ihmiselle ihan riittäviin syömistä jos olisi joku 6kilon kinkku niin me syötäisiin sitä vielä juhannuksenakin!

Vähän kyllä outoa olla näin pienellä porukalla kolmistaan siis kun olen aika monena jouluna mennyt siskoni luokse ja siellä on ollut äiti ja isäpuoli sekä pikkusisko ja velikin..ja niin siskon lapset ja mies tietysti :D Paitsi viime joulun olin J:n porukoilla, koska en halunnut joulua olla erossa..olisi ollut ihan mälsä joulu muuten. Minun porukat lähtivätkin eilen sinne siskoni lokse ja toi ennen lähtöä meille lahjat. Minusta tuntuu, että Joel saa hurjasti lahjoja no onhan se ollutkin tositosi kiltti..meiltäkin kun tulee jo aika monta pakettia. Niistä kuitenkin sitten lisää varmaan keskiviikkona sitten kuvien kera tietysti kun en minä tiistaina aio koneella istua postausta lahjoista tehdä..

Tämä kuitenkin taisi nyt olla tässä kun tuo minun pieni mies tuossa vähän hermoaa joten taitaa olla ruoka aika!

Ainiin täällä ei ole paljoa lunta..apua! Sataakohan ne vielä jouluksi ettei tulisi mustajoulu :(..nyttenkin on varmaan plussa asteita..mites siellä minkälainen sää näyttää muualla?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti