sunnuntai 1. joulukuuta 2013

joulukuun ensimmäinen

Jee joulukuun 1. päivä..enää ei ole pitkä aika jouluun tai no oikeastaan on. Ja tiedättekö minä sonja 20vuotta olen vieläkin niin lapsenmielinen, että pakkohan minun oli ostaa itselleni perus suklaakalenteri ja ihan innoissani aamulla seitsemän jälkeen avasin sen  ja sain suklaan jossa on kynttilän kuva :D Ostin minä myös sellaisen joulukalenteri arvan jos vaikka voittaskin jotain. Ensi vuonna voisi ehkäpä itse tehdä Joelille jonkunlaisen kalenterin, mutta en vielä tänä vuonna kun ei tuo meidän minimies ole vielä jouluna edes ihan 4kk. Onko joku muu tehnyt tänä vuonna kalenterin ihan itse?

tuliskohan minun arvasta se 20 000 €.. tuskin
Eilen myös sain jopa aikaiseksi kaapista kaivettua kynttelikön tuonne keittöön, mutta vielä pitäs makkarin ikkunaan ainakin ostaa jotkut kivat jouluvalot ja ostaa myös huomenna kartonkia ja askarrella muutama tonttu-ukkeli tuonne seinille. Minä yleensä hirveesti joulusta hössötän ja tykkään laittaa, mutta tuo mies on siinä suhteessa eri maata kuin minä.

Meille pitäs jonkunajan päästä tulla käymään minun sisko ja sen mies ja en tiiä tuleeko ne lapsetkin samassa..pitkästä aikaa kun viimeksi ollaan Joelin ristiäisissä nähty ja siitä on jo kuitenkin aikaa. Ja jos sen jälkeen kerkeäisi lenkillä käymään kun ei ole paljoa pakkastakaan ja ihan hyvä ilmakin toistaiseksi ainakin ja myöhemmin illalla taas olisi suuntana kuntosali. Ja se on kyllä meillä hyvä ja piristävä yhteinen harrastus kun molemmat tykätään käydä.

Äsken muuten katsottiin videoita joita ollaan itse kameralla kuvattu ja oli video jossa Joel oli vain kuuden päivän ikäinen! Voi miten paljon oikeasti toinen on kasvanut siitä päivästä..apua kun oli ihan vauva silloin tai no se vieläkin vähän vauva, mutta nyt osaa jo vähän kaikenlaista, mutta sillon se vaan hiljaa katseli eikä osannut hymyillä saati sitten keskustella.

Mutta tuo meidän pieni alkaa vähän hermostumaan joten taisi äidin postaus olla tässä..mutta

Mitä suunnitelmia muilla ensimmäiselle adventti sunnuntaille? :)
Ja olenko minä ainut lapsenmielinen aikuinen joka ostaa itselleensä joulukalenterin? :D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti