maanantai 9. joulukuuta 2013

mahalleen kääntyminen

Kamala kun äske tajusin, että vauvakirjaan pitää kohta merkata se, että Joel osaa kääntyä mahalleen ja tajusinpa etten ole tännekkään muistanut kirjottaa. Niin siis se taito löytyy jo meidän pojalta<3 Viime viikon maanantaina kääntyi ekoja kertoja masulleen ja nyt se onnistuu jo hyvin eli ikää taidon oppiessa oli 3kk 4päivää :) Äiti on hiukan ylpeä omasta murusta kun ei mennyt edes kauaa, että oppi..minä katoin omaa neuvolakorttia niin minä olin vasta 5kk ikäisenä oppinut, mutta en sitten J:stä tiedä milloin on osannut. Vielä ei kylläkään osaa kääntyä mahalta takaisin selälleen, että en tiedä milloin sen oppii. Saisi jo oppia kun saa olla takaisin selälleen kääntämässä kun kääntyy aina mahalleen ja kohta sitten ärsyttääkin kovasti se asento :D hassuja nuo vauvat. Milloin teidän muiden lapset osasi kääntyä masulleen ja siitä sitten myös selälleen takaisin?

Ensi viikolla meillä on muuten Joelin 4kk lääkärineuvola ja pakko kyllä kysyä saisko jo vähän ruveta soseita maistelemaan, koska jotenkin tuntuu ettei pojalle minun maito valitettavasti enää riitä. Tai nyt on monena yönä kitissyt tosi usein tais herännyt siis joskus tunnin välein ja veikkaan, että sillä on vaan niin nälkä kun minulla ei aina kyllä niin paljoa enää tuota maitoa tule olen huomannut senkin. Oishan se kiva jos ois voinut imettää kauemminkin, mutta ei ole kiva jos poika joutuu nälässä olemaan eikä minun maito riitä..hieman epäonnistunut fiilis, mutta meni nyt vaan näin.

Joo ja tuo pieni kulta heräs aamu-unilta joten lähdenpä tästä nytten siis :) Ihanaa maanantaita kaikille!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti