maanantai 17. kesäkuuta 2013

kummit

Eilen saatiin vihdoinkin aikaiseksi kysyttyä  kummit  nyt siis taas yksi stressinsyy vähemmän..heti tuntuu helpommalta kun on saanut yhdenkin pienen asian hoidettua. Ja meidän pienelle tulee kyllä ihanat kummit..minä kysyin isosiskoani ja sen miestä kummeiksi ja Juha kysyi omaa isoveljeään ja sen vaimoa ja kaikki suostui! Itse olin toki jo päättänyt kauan sitten, että joskus kun eka lapsi tulee niin sisko pääsee kummiksi sitten .

Ja sitten toiseen asiaan oon jo aikasemmin miettinyt, että hankinko rintareppua ja onko mitään hyötyä oikeastaan/tuleeko sellaista paljon käytettyä ja no päätin etten osta kyllä , koska tuskin hirveästi käytän ja babybjörn on esim nii kamalan kallis merkki että huhuh(koska sen merkkisen just olisin sitten halunnut!). Mutta kuitenkin siskoni kertoikin, että heillä ois babybjörnin rintareppu jota on käytetty ehkä 2 kertaa ja se voi sen myydä mulle jos 50€ maksan ja sepä ei ole niin paha hinta joten ihan hyvinhän sen voin ostaa, vaikka enhän minä edes tiedä käytänkö sit kovinkaan monesti, mutta tuleepa niitä lapsia joskus sitten lisääkin ja on varalla sitten.

Mutta eipä mulla sen kummempia asioita nyt ollut ja toki saa kertoa jos kokemuksia noista rintarepuista on, että onko hyödyllinen vai ihan turhake? Ihan mielellään haluaisinkin kuulla jonkun mielipiteitä :-)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti