torstai 15. elokuuta 2013

odotusta ja tylsät postaukset

Mun kirjotukset tässä näin ennen synnytystä on tosi tosi tylsiä ja yksitoikkoisia, koska en vaan yksinkertaisesti keksi oikein mitään. Ja ainoat ajatukset mulla on synnytykseen liittyviä ja sellasia millon mahtaa meidän muru syntyä jne, mutta se nyt onkin ihan ymmärrettävää minun mielestä, koska laskettu on kuitenkin jo Lauantaina eli TJ 2! <3 Mietin vaan oikeasti melkein kokoajan, että tuliskoha se sittenki jo vaikka tänään ettei tarviis käynnistää(vaikkakin ihan samahan se on jos pitää käynnistää kunhan vaan saan pojan kunnossa maailmaan<3) Ja, että musta tulee ihan kohta äiti ja meistä tulee vanhemmat ja kohta meillä on pieni mies josta pitää huolehtia ja joka on meidän vastuulla..meidän oma ihana pikku muru<3

Tosi jännälle ja oudolle tuntuu kun alkaa tajuta, että ihan oikeesti KOHTA meidän poika on jo maailmassa. Joo siis tälläsiä nää mun ajatukset vaa on ei mulla mitään muuta oikeen vaan yksinkertaisesti mielessä pyöri näinä päivinä..joten postauksetkin on sen mukaisia tälläisiä pieniä ja lyhyitä anteeksi siitä! Yritän viikonloppuna saada jonkun postauksen jossa ois muutakin kun synnytysjännitys tekstiä, mutta nyt ei tänään muuta tähän tule.

Ja tähän loppuun vielä vähän masu kuvaa tältä viikolta


RV 39+4

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti