torstai 22. elokuuta 2013

stressiä

Mua itteeni ärsyttää suuresti nää parinki päivän postaustauot, mutta ei mulla vaan ole kauheasti asiaa kun päässä pyörii miljoona muuta eri asiaa..tuleva synnytys, että kuinka se menee ja alkaako se ihan itekseen vai joudutaanko käynnistämään ja ei tuo miettiminen edes auta ei meidän muru sen nopeammin sieltä ulos tule vaikka kuinka stressaan ja pyörittelen kaikkea päässäni. Äh niin turhauttavaa tämä odottaminen kun tahtoisin NYT HETI meidän pikkumiehen jo tänne!  Sit mä mietin jo nyt ristiäisiä niin vaikka meidän poika ole edes vielä syntynyt onko hieman tyhmää? Mä mietin miten mä pärjään äitinä..toki kyllä mä tiedän, että mä tulen pärjäämään ja en mä ole yksin onhan mulla maailman ihanin mieskin<3 Silti mä vaan mietin, että osaanko mä olla hyvä äiti. Kaipa näitä samoja asioita miettii muutkin jotka tulevat äideiksi varsinki ainakin esikoistaan odottavat luulisin. Ja tuleehan näitä postaustaukojakin olemaan ja joskus ehkä pidempiäkin kun meidän murunen on tullut maailmaan, koska silloin yksinkertaisesti ei varmaan päivän ainutta pientä hetkeä kun lapsi nukkuu niin tahdo käyttää surffaillen.

Joo niin siis täällä me vaan edelleen odotellaa meidän murusta syntyväksi. Huomenna meillä on taas neuvolassa aika ja en edes usko, että meidän poika ennen huomista päättäs tulla ei varmasti! Olihan mulla supistuksia tuossa yhtenä iltana olikohan se tiistai? no anyway niin huikeat kaksi supparia eikä nekään jomotukset ollu edes kovin kummoisia eli ei mitään merkkejä vieläkään. Kuitenkin ei tästä loppuraskaudesta ole silti oikeastaan mitään valitettavaa( muuta kun, että tahtoisin pojan ulos), koska mulla on ollut tosi helppoa..en mä heräile yöllä vessaan  pissille jatkuvasti kun menen vaan siis yhdesti yön aikana tai sit aamulla kun herään, eikä mulla ole niitä supistuksia jotka koskis, eikä mitään selkä tai lonkka kipuja tai mitään joidenka takia en unta saisi..saan siis ainakin nukkua kuin tukki!

Pahoittelen taas näin tylsästä ja lyhyestä postauksesta, mutta huomenna palailen neuvolakuulumisien kera :) kiitos jos joku jaksaa näitä edelleen lukea, vaikkei nää on vähän samanlaisia hieman tylsiä. Kyllä sekin asia muuttuu kun beibi tulee maailmaan.

Loppuun masukuva eiliseltä

RV 40+4

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti