lauantai 8. maaliskuuta 2014

herkkupäivä + kuulumisia viime päiviltä

Moi TAAS pitkästä aikaa..ähh miten mulla aina venyy nämä postausvälit niin pitkiksi. Pitää yrittää nyt vähän useammin tulla kirjoittelemaan tänne,mutta ei ole taas yksinkertaisesti vaan ollut aikaa. Ja ei mulla nyttenkään älyttömästi ole aikaa tai tavallaan on kun juuri sain pojan nukkumaan, mutta ajateltiin ruveta katsomaan telkkua J:n kanssa kaikessa rauhassa niin saa kahdestaan hetkeksi rauhoittua kun poikakin on untenmailla. Pikaiset kuulumiset siis tulin vaan tänne kirjoittelemaan..mites minä viimeksi postailin olikohan se öööh tiistaina? Tais olla.

Tässä ei taaskaan mitään kummempia ole kerinnyt tapahtumaan parin päivän aikana. Normaali arkea taas..salilla käyty tietysti tai nyt ei kyllä pariin päivään olla päästy,mutta huomenissa taas jaksaa sitten. Ja perjantaina muuten piiiiitkästä aikaa päästiin käymään meidän saunavuorolla saunomassa( ihan hyvä kun sen verran paljon me siitäkin maksetaan) kun minun äippä oli vahtimassa tuota muksua kun J:n äiti ei päässyt tälläkertaa. Mullakin oli saunajuomana pitkästä aikaa limpparia..en oikeesti edes muista milloin viimeksi olisin limua juonut. Kauan siitä kuitenkin on. Nyt oli mukana siis 1 pepsi max tölkki :)) vähän parempi vaihtoehto jos vertaa johonkin normaali kokikseen, vaikka olishan joku vesi aina paras.


Sitten sitten...hmm tänään me käytiin J:n porukoilla moikkaamassa pikaisesti J:n veljenpoikaa kun on siellä nyt hoidossa viikonlopun yli ja kahvit nopsaa juotiin siinä ja sitten jatkettiin matkaa ja käytiin heittämässä semmone 45min vaunulenkki. Nyt olikin parempi sää lenkkeillä kun aurinkokin paistoi vähän ja ei sada vettä enää. Semmosta tänne perusjuttuja siis..ainiin ja sain eilen pienen yllärilahjan J:ltä, koska tänään on naistenpäivä niin sen kunniaksi ...nimittäin


Niin minun murunen oli ostanut mulle suklaata! Tuota olen kyllä kauan jo halunnutkin maistaa ja tänään maistoinkin pari palaa...ja AHHHH ihanan makuista!! täydellistä oikeastaan!! Ja taidankin kohta popsia loput tuosta levystä niin ei jää pyörimään kaappiin :D ja saa kai sitä yhden kerran viikossa syödä jotain hyvää..eikö? Saa kyllä J auttaa mua tuhoamaan tuon,koska liian haastavaa jopa tälläiselle sokeriholistille tuommoinen levy saada yksin syötyä.

Joten jatkanpa iltaa tässä telkun ääressä herkkujen kanssa! Hyvää lauantaita kaikille ja kaikille naisille hyvää naistenpäivää!! :))

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti