maanantai 17. maaliskuuta 2014

sali enkkaa

Hitsi nämä aamut tai aamupäivät on tylsiä..poika nukkuu, J on töissä (siis olen periaatteessa yksin...) ja telkusta ei tule yhtään mitään paitsi ostos teeveetä! No onneks on tämä blogi edes. Ja pitäis mun kyllä imuroida ja vähän siistiä muutenkin asuntoa ja pestä pyykkiä, mutta taidan suosiolla hoitaa ne sitten kun tuo poika on herännyt niin saa rauhassa nukkua. Tekosyy laiskuudelle on aina hyvä olla. Mutta en minä tänne tullut nyt kirjoittelemään minun tylsistä aamuista kuitenkaan joten tuo jääköön tuohon.

Vaan siis tulin hehkuttamaan tälläisenä saleiluun hurahtaneena eilistä salitreeniä. Kaikki mammat ja ei mammat jotka tykkää treenailla niin varmaa tietää tunteen joka tulee kun pystyy isommilla painoilla tekemään eli omat ennätykset kun rikkoo. Minä olen pienestä(itselle isosta ) saavutuksesta vähän ylpeä/iloinen! En ole juuri yhtään tykännyt selkätreeneistä ihan vaan siksi,että pitää vielä paremmin opetella tuota selkää treenaamaan. Eilen kuitenkin tein omat enkat mavessa tai siis oikeastaan sjmv:ssa ja meni 1x5/ 50kg !! Jee hyvä minä..ei se välttämättä kovin kummoinen lukema ole,mutta siis olisi varmaan enemmänkin mennyt(siis vähän isommilla painoilla), mutta jätin eilen kuitenkin tuohon 50kg. Ehkä ensi kerralla voisi koittaa nostaa painoja. Sellaista siis..osa tuloksista tosin on laskenut(esim penkki ja prässi ..) kun on tullut syötyä paskasti niin sen huomaa,että paino on lähtenyt minun valmiiksi kovin pienist lihaksista.

Tuo kuntosali ainakin tällähetkellä on minun ainut harrastus ja ah niin ihana sellainen! Oikeasti treenin jälkeen se fiilis on jotain niin mahtavaa ja sitten se kipu joka tulee lihaksiin (ok voiko kipu olla ihanaa?) niin tietää oikeesti treenanneensa hyvin. En sitten tiedä huvittaisko tuolla salilla yksin käydä treenaamassa, mutta onneksi on tuo J joka myös tykkää minun kanssa siellä käydä. Ja kuntosalille pääseminen onkin aina yksi päivän kohokohdista!!:D

Mites tykkääkö muut käydä salilla treenaamassa? Vai liikutteko muuten?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti