tiistai 11. maaliskuuta 2014

ei ole aina niin helppoa olla äiti

Pitää tulla taas pikaisesti postailemaan kuulumisia kun just vähän aikaa sitten sain pojan nukkumaan kun sen jonkun melkein puolitoista tuntia yritin omaan sänkyynsä saada nukuskelemaan ja nythän se siellä vihdoinkin on! Hyvä minä voitin ekan erän..Meillä on siis nyt ja ollut jo jonkun aikaa hankaluuksia saada Joel tuonne pinnikseen nukkumaan ja helppoa se ei todellakaan ole (paitsi eilen illalla sain heti nukahtamaan sinne). Ja yötkään ei mene vieläkään hyvin eli tilanne sama edelleen poika nukkuu vieressä ja heräilee usein ja vaatii tissiä kun tutti lähtee suusta ja tuskin on nälkäinen, koska nukahtaa heti kun saa tissin suuhunsa. Sitten se tissi suussa kyllä kelpaisi nukkua, mutta tuttia kun laittaa niin joskus alkaa huuto ja ei auta ilman tuttiakaan, koska niinkään ei voi nukkua kun huutaa silti eli se on vaan se minun tissi mikä auttaa!! Niin väsyttävää tuollainen kun joka yö sama ongelma ja korviketta kun ei öisin/iltaisin yleensä suostu juomaan niin sekään ei ole pelastus. Päivällä kyllä olen nykyään saanut korviketta juomaan.

No toivon vaan kovasti,että ei enää kauaa jatkuisi näin,että yössä heräillään se 5 kertaa. Olisi aika jo tämän mamman saada nukkua kunnolla. Ja tiedän,että päivälläkin voisin nukkua kun poika nukkuu, mutta enää ei edes väsytä ja tämä aika kun tuo ukkeli nukkuun niin on just oikeastaan ainutta aikaa milloin voin hyvin rauhassa lukea muiden postauksia ja omat tehdä (nykyään kun on nuo 2 blogia mulla niin vie entistäkin enemmän aikaa). J:llä on myös minussa niin paljon kestettävää kun olen tuon jatkuvan yöheräilyn takia joskus tosi kiukkuinen ja valitan ja äksyilen vaan sitten J:lle vaikka eihän se sen vika ole,että meidän poika on öisin vähän hankala. Harmittaa sitten itseä aina kun välillä tiuskii ja kiukkuaa toiselle, vaikka kuitenkin J auttaa minua ja ei minusta olis tähän jos olisin yksin..en pärjäis mitenkään jos J ei olis mun apuna. Joten kiitos kulta kun jaksat mua vaikka oon tälläne välillä! ..tiedän,että luet tämänkin postauksen.

 On meillä kuitenkin myös vähän aikaa sitten opittu kunnolla uusi taito ..nyt osaa Joelkin kunnolla kääntyä myös mahalta selälleen takaisin :) Nopsaa tuo minun pirpana vaan kasvaa ja kehittyy<3! Ja meillä kun on tuollanen kävelytuoli tai siis pojalla on niin on alkanu pikkuhiljaa jo hoksata miten silläkin pääsee eteenpäin siis ihan vähän vaan ainaa eteenpäin menee kun ei vielä tietenkään osaa kävellä, mutta ei tosiaan ole mikään tyhmä lapsi kun tietää miten päästä liikkeelle sillä.


siellä se nukkuu omassa sängyssään <3


Jospa joskus saan sitten kirjoitella hyvin nukutuista öistä (:

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti