tiistai 4. maaliskuuta 2014

ikävä painaa

Moikka taas pitkästä aikaa..ei oo taas tullut kirjoteltua. Tai eilen meinasin, mutta en viittiny sitten julkaistakaan sellasta kunnon negatiivistä postausta joka oli kiukkuisen ja väsyneen sonjan käsialaa. Vaikka eihän sillä ole väliä kun itseä varten kirjoittaa,että mitä tänne julkaisee,mutta kun kerkesin paremmalle päälle tulla niin poistin koko postauksen. Ja eilen tosiaan oli melkein koko päivän aika väsy mamma,koska tuli edellisenä yönä nukuttua taas ihan p*skasti! Joel on jonkun aikaa ollut tosi hankala yöt..heräilee sen 3-5 kertaa yössä tissille. Tuommone iso poika ei kyllä niin usein enää tissiä tai ruokaa yleensäkään yöllä tarvitse. Ja ei hänellä edes nälkä taida olla kun heti nukahtaa vaan kun tissi suuhun tulee eikä edes oikeastaan siis syö siitä. Ja tuohon aiheeseen liittyvää valitusta olin eilen kirjoittamassa,mutta jätin sen sitten kuitenkin. Jospa tämä tilanne joskus lähiaikoina tästä helpottuisi niin ei tule hulluksi kauhean univajeen takia.

No eipä tuosta aiheesta kuitenkaan sen enempää..Vitsi mulla on niin ikävä mun siskoa(ja sen koko perhettä) ja tässä oon odotellu tietoa,että lähteeköhän mun äiskä ja porukat yleensäkin tuossa muutaman viikon päästä sinne mun siskon luo vierailulle viikonlopuks,koska sitten mekin lähetään kyllä mukaan(siis minä, J + joel tietty). En oo nähny mun siskoo ja sen lapsia ties millon viimeksi ja ois kyllä jo aika nähä kun mulla on siellä kaksi kummitytsyäkin ja J on myös kummisetä toiselle pikkuselle. Niin haluis kyllä ne pikkusetkin nähä jo<3 Ja Joelkin sais nähä kummit kun siis sisko ja sen ukko on tuon meidän pojan  yhet kummit. Mutta siis niin kun meillä ei ole autoa tällä hetkellä ainakaan (ja joo mulla ei ole korttiakaan D: ) niin ite aina vähän vaikea lähteä sinne parin tunnin ajomatkan päähän kyläilemään,mutta jospa tuossa parin viikon päästä lähettäs käymään! Jospa, vaikka meidän pojan kanssa se voi alkuun olla aika erikoista kun toinen jo jonkun verran kuitenkin vierastaa niin jospa sitten ei itkeskellessä mamman tai iskän sylissä koko aika menis.

Ihanaa ois vaan saada myös jutella jonkun kanssa lapsista ja varsinkin kun siskolla itellään on jo 3kpl noita pikkusia niin toinen varmasti tietää mun tunteet ja kaikki.. ja tietty jutskailla muustakin. Sisko on muutenkin aina ollu yks semmone tärkee ihminen jolle voin melkein kaikesta kertoa. Tosin onhan mulla nyt jonkun aikaa ollut tuo J jolle yleensä puran ajatuksia ..mutta siis molemmat ollaan monet huolet toisillemme kerrottu ja autettu parhaamme mukaan puolin ja toisin.Niin kun varmaan muutkin sisarukset niin mekin ollaan niiiiiin monet kerrat riidelty ja pahasti ja välillä jopa välit ollu poikki, mutta aina on saatu sovittua. Ja niin sisko on mulle tositosi tärkeä ja pakko päästä kyllä käymään siellä!!

mutta tähän loppuun pari kuvaa tuon äsköisen tunne vuodatuksen jälkeen tuosta minun hurmurista..



murunen oli kipeänä! :(


2 kommenttia :

  1. Tuttu juttu tuo yöheräily, meilläkin puolivuotias joka herää sen 3-5 krt yössä, nukahtaa uudestaan vaan kun saa tissin suuhun.. Eikä tosiaan maitoa kerkiä juomaan kun simahtaa. Viime yönä kokeilin hyssyttelyä ja nukahti sen avulla kaksi kertaa, samalla silitin vauvelia..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi tuo on niin väsyttävää kun saa usein heräillä :(! ja just kun ei edes oikeasti nälkä ole tuolla meidänkään pojulla kun heti siihen tissille nukahtaa!

      Poista