keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

tauon jälkeen

Taas oli pari päivää taukoa anteeksi siitä. Mun oli eilen kyllä tarkoitus kirjoitella tänne, mutta olin vähän laiska ja enpä sitten jaksanutkaan. Eikä minulla kyllä kauheasti ole ollut eilen mielessä edes mitä kirjoitan. Noh mitäs kaikkea tässä nyt on tapahtunut parin päivän aikana.

Tiistaina J:n piti jotain leikkimökkiä veljensä ja parin muun kanssa mennä kantamaan yhdelle mökille, mua itsekkäänä ihmisenä ärsytti kun ei aikaisemmin voinut siitä ilmoittaa ja oli kai muutenkin niin huono päivä, että otin sen sillai huonosti sen asian kun olisin vaan kahestaan halunnut olla kotona. Ja kun lähdin mukaan sitten autoon mukaan kun enpä halunnut yksinkään kotona kyykkiä. En toki itse mennyt kantamaan sitä, koska näin raskaana edes voi ja en kyllä olisi kantanut muutenkaan, koska ulkona tuli välillä kaatamalla vettä ja tuuli aikas mukavasti siinäpä oli miehillä hauska varmasti kannella sitä :D Päivääni kuitenkin tiistaina piristi se, että saatiin molemmilta mummoilta vaatteita meidän poitsulle :-) äitini käväisi kirpparilla ja otti sieltä mukaan pari vaatetta ja J:n äiti oli käynyt kaupungissa ja osti sieltä vaatteita. Laitan kuvaa niistä mitä J: n äiti osti..


lempparini!! <3
saatiin myös kaksi tuttia jes!

Eilen minulla oli taas aamupäivällä hyvinhyvin tylsää, koska olenhan yksin kotona vielä kun ei poitsukaan ole syntynyt, mutta onneksi kulta on tämän kuun loppuun töissä ja jää sitten vähäksi aikaa lomalle<3 Eilenkin oli taas aika sanotaanko syksyinen sää, tuli vettä melkeinpä koko päivän ja tuulikin välillä aikas kovasti..onneksi kerkesin aamulla pesemään pyykit ennen kuin sähköt lähti pois! Muuta tekemistä mulla ei eilen yksin ollessa oikeestaan ollutkaan kun pestä pyykit ja muuna aikana sitten istuin esim: koneelle ahmimassa blogeja :D Niitä on aina tosi kivaa lukea. Muistan kuinka vähän aikaa sitten olin ylpeä itsestäni ja kehuin kuinka olen jaksanut kotona hienosti jumppailla..noh nyttenpä en taas pariin päivään ole jaksanut, ja välillä toki on koskenut ja tullut suppareita joten en edes haluaisi silloin tehdä mitään, koska se ei ole millään lailla hyväksi. Olen myös kyllä ollut tosi laiskakin välillä ja ajatellut, että "ei kai minun tarvitse kun olen jo näin pitkällä raskaudessa niin itseäni painoja nostelemalla rasittaa ja kun kaikkialla lukee ja sanotaan, että nämä viimeiset viikot olisi ihan hyvä vaan lepäillä ja ottaa rauhassa ja kerätä voimia! " Olenko nyt vaan superlaiska kun en tee mitään vai olenko ansainnut lepohetkeni ja sen, että olen vaan enkä itseäni rasita?

Nyt minulla tulee taas tänne blogiin pieni tauko, koska huomenna me lähdemme kullan kanssa siskoni luo viikonlopuksi.( kun on ne ristiäiset) Ja tätä konetta en aio pakata mukaan, koska viimeksikään tämä meidän dna:n mokkula ei siellä toiminut laisinkaan joten ihan turhaa. Siskollani kyllä siis on kone tietysti :D, mutta en minä siellä koneella jaksa istua kun on muutakin tekemistä kuten auttaa ristiäisten viimeisissä järjestelyissä ja leikkiä niiden pikkusten  lapsosten kanssa :) Joten sunnuntaina siis vasta palailen taas tänne kun silloin tulemme kotiin..siihen asti moikkelis :))



2 kommenttia :

  1. olet superlaiska. minäkin olen raskaana mutta muutin juuri kuukauden sisään yksin kaksi kertaa ja teen joka päivä töiden, koiran hoidon ja kaiken muun lisäksi tuhat muuta asiaa.

    VastaaPoista
  2. :D aha no kiitos mielipiteestä! ja hyvä, että joku jaksaa kauheasti tehdä kaikkea.. :))

    VastaaPoista