torstai 17. huhtikuuta 2014

Elämäni aakkoset

Nyt olen parin päivän aikana aika monessakin blogissa nähnyt näitä "elämäni aakkoset" postauksia..joten kai se on itsekin matkittava ja tehdä oma postaus :)

A - Aurinko voiko siitä olla nauttimatta? Tykkään ottaa aurinko ja auringon paiste saa aina pirteäksi

B - Blogit. Tykkään kirjoittaa blogia..siellä saa purkaa omia ajatuksia ja niitä on kiva joskus myöhemmin sitten lukea + tykkään myös lukea muidenkin blogeja!

C-  en keksi

D - Dumle..yksinkertaisesti huippu hyviä karkkeja!

E - Elämä. Pitäis osata joka päivä nauttia ja elää niin kuin huomista ei oiskaan tai ainakin elää melko täysillä joka päivä. Meillä on vaan yksi elämä!

F - Facebook. Edelleenkin vähän riippuvainen tuosta.

G - Google. Hakukone jota käytän lähes päivittäin

H - Herkkyys. Olen itse aika herkkä ihminen.

I - Illat. J on päivät töissä joten illalla saadaan vaan olla kaikessa rauhassa toistemme seurassa.

J- Juha! Minun ihana rakas ja lapseni isä<3 ja samalla myös minun parasystävä + Joel minun täydellinen lapsi<3



kenties pari vuotta vanha





K - Karkit. Ehkä suurin paheeni. Olen riippuvainen karkeista!



L - Lapsi. Joel on  yksinkertaisesti tärkeintä maailmassa!! Minun oma poika<3!  sitten myös..Leffat. Tykkään katsella leffoja iltaisin murun kainalossa eikä tarvitse edes olla ilta. (tähän tuli siks kaksi koska joel oli jo tuolla J kirjaimen kohdalla..)

M - Matkustelu. Olisi ihanaa vaan päästä matkustelemaan ympäri maailmaa. Muutaman kerran olen ulkomailla käynyt ja ehkäpä vielä joskus pääsen edes kerran.

N - Nauru. Minun nauru ei ole kyllä kaunis ja söpö, mutta ihmisten nauru ja iloisuus on vaan ihana asia! :)

O - Onnellisuus. Minä olen ainakin todella onnellinen ja minulla on asiat niin hyvin. Jokaisen pitäisi voida olla onnellinen.

P - Perhe. eikö tuo sana jo riittäisi? Minulla on ihana pieni perhe ja se on minulle maailman tärkein asia!

Q - Quentin Tarantino. Huippu käsikirjoittaja ja ohjaaja..mahtavia elokuvia!

R - Rakkaus. Suuri asia ja varmasti jokainen rakastaa jotakuta joskus elämänsä aikana. Ja minusta itsestäni on ainakin ihanaa tuntea itseni rakastetuksi!

S - Syöminen. Vähän ristiriitainen asia ja minulla on vähän niinku viharakkaus suhde ruokaan/syömiseen. Tykkään syödä hyvää ruokaa, mutta toisaalta en ja välillä siitä tulee paha mieli..ja niin ei pitäisi olla.



T - Treenaaminen! Ahh..harrastus numero yksi! Odotan joka aamu sitä, että pääsen salille treenaamaan kunnolla ja se fiilis mikä sen jälkeen tulee kun on antanut kaikkensa niin on mahtava!

U - Uni. Nyt kun on lapsi niin osaa arvostaa hyvin nukuttuja öitä varsinkin kun ne on harvassa. Ja uni on tosi tärkeää.

V - Viikonloput. Saadaan olla kolmestaan kun J:n ei tarvitse olla töissä ja oman perheen kesken vietetty aika on parasta!

W - Weheartit. Välillä löytää hyviä inspis kuvia

X -  Xylitoli. Purkkaa pitäis kyllä aina olla matkassa missä liikunkin..nyttenkin on loppu.

Y - Ystävät. On tärkeitä ja niistä pitää olla onnellinen ja kiitollinen. On joku jonka kanssa voi puhua kaikesta, joku joka kuuntelee & ymmärtää ja joku jonka kanssa voi heittää tyhmää läppää..

Z - hmm en keksi (voisin toki sanoa vaikka zalando, mutta ei ole omakohtaista kokemusta joten ei..)

Å -  Äbo eli turku. En ole ikinä käynyt ja tahtoisin kyllä käydä joskus.

Ä - Äiti. Äitini on minulle tosi rakas ja tärkeä!

Ö - Öinen tähtitaivas. Kaunista kaunista.


Jokos sinä olet tehnyt elämäsi aakkoset postauksen? :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti