sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

viikon takaiset h&m:n ostokset

Hehe kenties vähän myöhässä nämä kuvat niistä toissaviikonlopun h&m:n ostoksista tulee, mutta olen laiska ja kesti kauan saada kuvia edes räpsittyä ja meinasin unohtaa kokonaan. Noh ehkä parempi myöhään kun ei ollenkaan.

Ja aloitetaan..ekana ostin uudet kengät kesäksi ja väri oli minusta ihanan pirtsakka joten siksi valitsin nämä ja enköhän vielä tule muutamat kengät kesäksi ostamaan.

öö miks mun jalat näyttää mega isoille :o?



Sitten ostin 2kpl normaaleja toppeja väreinä pinkki ja valkoinen..niitä minulla on ihan liian vähän ja saisi vieläkin enemmän olla ja olen iloinen, että nämäkin ovat koko xs!! Milloin viimeksi olen ollut pieni...




Seuraavaksi ostin itelleni salille trikoopökät. Olen ennenkin ostanut h&m:ltä pari treenitrikoot itelleni ja ainakin ne minun käytössä on ihan hyvin kestänyt ja olen ollut ihan tyytyväinen joten miksi ei voisi ostaa 20€ maksavia jos nekin kestää käytön ei aina ole varaa ainakaan minulla maksaa merkistä jotain 70€ tai enempääkään.

nuo on sitten ns. caprimallia ettei oo ihan pitkät lahkeet (kun tuosta kuvassa sitä ei näe)
Seuraavaksi minun lemppariostos eli semmone hihaton sifonkipaita jossa on hieman pidempi takaa se paidanhelma. Ja olen tykästynyt punaiseen väriin joten otin sen paidan tietysti punaisena sitte..ainut huonopuoli oli etten kiireessä tajunnut,että siitähän näkee hieman läpi, mutta eipä se varsinaisesti ole ongelma alle vaa jotain sitten.

ihana väri kyllä<3!

Ja viimeiseksi vielä yhdet mustat perus pöksyt. Minulla ei ole farkkuja/tai normaaleja kovinkaan monia eli nämä tuli tarpeeseen ja olisi pitänyt ostaa useammat pöksyt, mutta seuraavalla shoppailukerralla sitten..ja hiih olin onnellinen, koska housutkin ovat kokoa 36!

eikä mun jalat on tikut!!



No siinäpä ne oliki tai siis ostin noiden lisäksi kyllä sieltä yhdet aurinkolasit ja kahdet rintsikat, mutta niistä ei kuvia ole ja kaikille ostoksille hintaa tuli melkein 100€. Mitäs olette mieltä noista ostoksista?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti