torstai 3. huhtikuuta 2014

tule pian viikonloppu

Miten tämä viikko on jo näin pitkällä. Huomenna alkaa jo viikonloppu ja sitä on ainakin tämä mamma odottanut PALJON! Me mennään huomenna anoppilaan ja siellä ollaan koko viikonloppu ja lauantaina Joel menee hetkeksi hoitoon (muutamiksi tunneiksi) minun äidin luokse ja saan viettää laatuaikaa minulle mieluisalla tavalla :D Lähdetään nimittäin kaupunkiin siis minä ja J mennään J:n vanhempien kanssa ja pääsen pitkästä aikaa shoppailemaan itselleni vähän vaatetta. Minullakin ei juuri mitään kesävaatteita ole ja muutenkin vaatteet on huonoja päällä ja ehkäpä tuolle minimiehellekin löytyy jotain kivaa kesävaatetta. Ja niin siis siksi Joel menee hoitoon minun äidille sen kaupunkireissun ajaksi, koska varmaan kuitenkin useammassa kaupassa käydään niin ei tarvitse koko aikaa poikaa kantaa mukana ja hieman helpompaa shoppailla kun ei tarvitse hirmu kiireellä jos sattuis vaikka poitsu hermustuu. Oi voi joko vois tulla lauantai :D Oonko kenties pikkasen innoissani siitä,että pääsen shoppailemaan..no nämä on näitä pieniä elämän iloja. J ei ehkä niinkään odota kaupassa kiertelyä ainakaan jos puhutaan vaatekaupoista. Mutta siitä reissusta sitten enemmän kun se on ohi..

Me käytiin eilen minun äiskän luona taas kahvittelemassa koko porukka. Nyt ei enää Joelkaan onneksi itke kun on nyt tottunut jo minunkin äitiin ja pikkusisaruksiin kun useamman kerran on nähnyt. Ja minun porukoilla kun on kaksi kissaa niin nehän kiinnostaa meidän poikaa ihan älyttömästi :D Pitää aina vaan katsoa ettei mene liian lähelle niitä kissoja kun eihän toinen osaa vielä silittää vaan luultavasti hiukan ottais hännästä kiinni tai jotain. Käväisin myös kaupasta ostamassa äidille viemisiksi levyn fazerin lontoonrae suklaata (se vasta on hyvää mutta en kyllä nyt itse syönyt siitä palaakaan..) äiti kun tykkää suklaasta kauheasti eli ei epäselvyyttä miksi minäkin olen hulluna suklaaseen. Ei vaan taitaa olla monen naisen pahe tuo suklaa ja karkit yleensäkin.

no johan tässä tuleekin nälkä joten nyt höpöttelyt loppuu ja painun tekemään itselleni jotain välipalaa vielä kun poikakin nukkuu niin saa rauhassa syödä (:


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti