perjantai 27. syyskuuta 2013

1kk neuvola

Jep niinkuin otsikosta näkee niin tänään meidän pikkumiehen 1kk neuvolakäynti oli. Poitsu ei sitten taaskaan kyllä yhtään tykännyt olla neuvolassa kun vaunuista otettiin pois kun olisi vielä tahtonut nukkua ja kova nälkäkin iski joten taas jouduin harmikseni imettämään odotustilassa vauvaa, mutta onneksi ei siellä ollut meidän lisäksemme kun joku siivojaa. Muuten en kyllä ns. julkisilla paikoilla imetä jos ei aivan pakko ole.

Eli siis kortista merkintöjä..suluissa edelliset

"Ihana vauva! Hyvästi kasvaa. Iho siisti. Mukavasti katselee ympäristöä. Varhaisrefleksit normaalit." (noin luki tällä kertaa kortissa)

27.9 ( 13.9 )
1kk ( 2vk 2pv )
paino: 5010g ( 4400g )
pituus: 57cm ( 55cm )
pipo: 39,5cm (38,5 cm )

Hyvinhän tuo pieni mies on kyllä kasvanut. Olen siitä tositosi iloinen eikä ole korvikkeita tarvittu niin vielä parempi. Minun piti ihan neuvolasta kysyä, että onko mitään haittaa kun minulla on kiloja lähtenyt, että vaikuttaako se siis mitenkä maidontuotantoon kun on jo raskauskilojen lisäksi 4,7 kg lähtenyt. Vähän neuvolatäti ihmetteli, että kuinka jo tuon verran lähtenyt ja vähän itsekin, mutta kaipa se siitä imetyksestäkin vähän lähtee ja kun lenkillä käynyt taas pitkästä aikaa. En mä silleen ole yrittänyt ihan laihduttaa eikä kuulemma saakkaan, mutta pitää muistaa vaan syödä tarpeeks usein..välillä on kyllä vähän meinannut unohtua tuo syöminen mut pitääkin yrittää skarpata nytten, että poika varmasti saa ravintoa. HB multa katsottiin kun pyysin, koska en turhaan tahtois mitään rautalääkkeitä napsia ja 125 oli nyt eli oli se taas kahdessa viikossa noussut hyvin kun viimeksi oli 117 eikä kuulemma enää tarvitse rautaa välttämättä syödä.

Ensikuulle saatiinkin molemmille ajat eli siis pojalla on lääkärineuvola ja saa ihan ensimmäisen rokotteen ja minulla on jälkitarkastus..jippiii!! 

Meidän pitäis kohta saada tietää tuleeko meille viikonloppuna uusi sänky nimittäin vihdoinkin jos saataisiin se jenkki! Jos ei tule niin voi harmi..vähän sitten olen surullinen.Jos ei nyt vkl kerkeä tulla tai niitä ei enää vaan varastossa ole niin sitten olisi tarkoitus tänään lähteä kai minun siskon luokse, koska minun kummityttö täyttää huomenna jo 3v <3 Voi ihan vähän aikaa sitten sekin oli niin pieni, mutta nopeasti se aika vaan menee ei voi muuta sanoa.

Sunnuntaina sitten taas yritän palailla blogin pariin..pääsen kertomaan miten meni synttäri vierailut tai sitten vaan normaali kuulumiset :) ja loppuun kuva 1kk ikäisestä murusesta<3





2 kommenttia :

  1. Oi hän on söpö! sait yhden uuden lukijan :)


    http://itsyourstoryy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on söpö kyllä :) ja hyvä et tykkäät minun blogia lukea (;!

      Poista