keskiviikko 18. syyskuuta 2013

ristiäisten suunnittelua ja muuta sekavaa

On taas mennyt pari päivää siitä kun viimeks kirjoittelin tänne, mutta aina ei vaan jokaista pientä hetkeä jollon poika ei vaadi tissiä tai minua siihen vierelle niin olla koneella. Parin päivän aikana aina vaan kerkeää tapahtua vähän kaikenlaista joten aina harmittaa jos ei muista kaikkea tänne kirjoittaa :D

Tänään meillä kävi kirkkoherra kylässä tuossa puolenpäivän aikaan. Piti sopia ristiäisistä kaikki, että mitä virsiä soitetaan ja miten ristiäiset yleensä etenee ja kummeista kyseli jne. Ei ihme vielä ihan älyttömästi mua stressaa nuo ristiäiset, mutta taitaa mun sisko hössöttää enemmän..en tiiä johtuneeko siitä, että siitä tulee meidän pikkumiehen sylikummi vai onko se vaan aina vähän semmone hassuhössöttäjä. Vielähän mä toki kerkeän stressaamaan ja paljon, koska on niihin vielä aikaa kun lokakuun 12. päivä vasta on. Ei kun panikoinhan mä  koko eilis aamun sitä, että mitä ihmettä mä itteni päälle isken niihin ristiäisiin, että eihän mulla ole mitää. Tai kun mulla on vaan ainoastaan 2mekkoa kumpikaan niistä EI käy, koska toinen on ollut muiden ristiäisissä ja toinen ei mene päälle kiitos imetyksen takia isontuneiden tissien! 

Noh siksi mun piti eilen sitten tilata H&M:ltä pikku paketti(hintaa 116€..noh harvoin tilailen) jossa tulee poitsulle vaatteita ja itselle vähän myös..en kyllä mitään mekkoa uskaltanut tilata, koska ei voi ikinä tietää mikä sopii ja mikä ei joten ei tule valitettavasti näihin ristiäisiin mekkoa. Mutta onko se niin kauhee, koska ei kukaan sillai ehkä katso mitä mulla on päällä vaan se on pojan päivä<3 Ja poikaa sinne tullaan katsomaan..kunhan ei kukaan ihan rikkinäisissä ja likaisissa vaatteissa tule :D

Tänään meidän piti käydä varaamassa aika isyydentunnistukseen..huoh, koska ei olla naimisissa ja se on vähän pakollinen, koska pikkumies saa isänsä sukunimen..ja ehkä mekin kuitenkin J:n kanssa joskus mennään naimisiin joten onpahan kaikilla sama sukunimi. Ja tänään saatin myös J:n työkavereilta ja parilta muultakin onnittelukortti pojasta sekä 50€ lahjakortti lastenvaateliikkeeseen..pitää meidän ehkä huomenna jo käydä tsekkaamassa olisko sielläkin jotain kivaa meidän muruselle.

Eilen aamulla hieman hämmennyin kun ovelle tuli naapurin hieman vanhempi rouva..ja toi meille kimpun kukkasia, koska me ollaan saatu poika! On meillä mukavia/ihania naapureitakin :) piristi mieltä kovasti..Sanoi, että on ihanaa kun taloon on tullut vauva eikä kaikki ole vanhoja ihmisiä.




Ainiin ja loppuun vielä, että olen itsestäni hieman ylpeä, koska olen jo jaksanut urheilla jonkun verran. Lenkillä ollaan käyty aina toki vaunujen kanssa..paitsi ei tänään ja eilen olla käyty, koska sää on ollut surkea..on kylmää ja vettä sataa välillä. Olen myös kotona hieman nostellut painoja jo( ja kyllä muuten huomaa, että ei ole vähään aikaan käsipainoja nostellut ) sekä yrittänyt vähän aina ajaa myös kuntopyörällä, koska alakerta on jo hyvin parantunut, vaikka tikkejä sainkin. En mitään ihan älyttömiä treenejä tietenkään voi vetää..enkä uskalla ennen kun jälkitarkastus on ollut, mutta pakko oli jo aloittaa, koska en vain voi odottaa ja haluan jo laihtua!!

Mutta eiköhän tässä ollut jo kaikki tältäerää..kaikki asiat vähän sekasin, mutta eikai se kauheasti haittaa.


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti