tiistai 24. syyskuuta 2013

ärsytys

Apua miten tää aika menee niin nopeasti! Huomenna meidän pikkunen on jo 1kk ikäinen. Ja viikon verran suunnilleen on jo osannut hymyihin vastailla tuo ihanuus eli ei enään vaan tahdottomia hymyjä unissaan vaan hymyilee takaisinkin jo ja on kyllä niin ihanaa nähdä tuollaista pientäkin kehittymistä ja uuden oppimista<3 Harmittaa kyllä kun yksi päivä oikeen puhelimenkameralla yritin kovasti saada kuvaa hymystä, mutta ei se vaan onnistunut kun niin kovasti heiluukin välillä.

On toki ihanaa kun lapsi kasvaa ja näin, mutta olis myös kiva jos ei ihan näin nopsaan ja aika menisi ihan vähän hitaammin kun kohta sitten minun pikkumies onkin jo isomies eikä mikään vauva. Ja muutama viikko niin J lähtee jo töihin ja jään yksin lapsen kanssa..vähän jännittää kuinka mä pärjään pojan kanssa sitten. Ei minun tarvitse tietenkään kun 6 tuntia joka arkipäivä olla pojan kanssa kaksin, mutta silti. Ja ristiäisiinkään ei olee enää kauhean pitkä aika ja se on kyllä kiva, koska olis ihan kiva jos sais jo nimellä puhua poitsusta muutenkin kuin kotona.

Ja lisää valitusta, koska mua suuresti ärsyttää kun odotan kovasti H&M:n pakettia jossa on mulle vaatteita sekä pojulle! No se oli viime viikon torstaina jo lähetetty ja yleensä siinä ei mene kun muutama päivän kun saapuu ja olin varma, että eilen oisin saanut sen postista hakea, mutta ei!  Saa nähä tuleeko tänäänkää! Poikakin kasvaa niin HURJAA vauhtia, että ihan tervetulleita olis ne isommat vaatteet sille, vaikka onhan sillä kaapissakin vaatteita paljon. Ja no vähän mä odotan toki myös ,että pääsen sovittaa ittelleni tilaamia vaatteita myös :D

Sitten meidän pitää vähän yli tunnin päästä lähtee sinne isyydentunnustus juttuun..voi ei jännittää sillee en kyllä tiiä miks, mutta kun eipä ole kokemusta mitä sellasessa yleensä tehdään. Vissiin jotain lappuja täytellää..

Poika tarviikin mua nyt joten tämä postaus nyt jäi tähän, mutta enemmän sitten taas tässä joku päivä :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti