lauantai 21. syyskuuta 2013

pakkomielteenä paino

Mua ärsyttää tosi paljon odottaa jälkitarkastus aikaa, koska tahtoisin kunnolla liikkumaan ilman mitään kummempia rajoitteita. Ja varsinkin kun painoa tuntuu aina ajoittain olevan mulle joku "pakkomielle" ! Tai siis eilenkin hirmune stressi siitä onko paino yhtään pudonnut ja munhan oli IHAN PAKKO päästä lenkille ja samalla J:n porukoille katsomaan oma paino kun ei sen porukatkaan ollu vielä kotona ja meillä ei jostain syystä ole vaakaa..ja ihan hyvin olisin voinut olla tyytyväinen jo siihen, että viikko synnytyksestä oli jo kaikki raskauskilot poissa.

Mulla on aikaisemminkin toki ollut ihan kauhea ongelma tuo oma vartalo ja paino.Miks oma kroppa on aina vaan niin vaikea hyväksyä. En mä muista milloin olisin ollut tyytyväinen omaan kroppaan. Miks muka pitäis olla samanlainen kun telkkarissa ja lehdissä kaikki naiset on? Semmone jolla ei ole yhtään mitään muotoja..onko se sitten niin kaunista? No okei on se, mutta kai pitäis voida hyväksyä itsensäkin vaikkei olekaan mikään langan laiha ja jotkut on laihoja ja haluaa muotoja. 

Ja jotenkin mietin, että mä en tälläsenä vaan voi J:lle kelvata, että se ihan tasan lähtee ja löytyää jonkun toisen. Jonkun jolla ei ole yhtään ylimääräistä reisissä tai masussa..joo hieman tyhmää. Eikä se varmasti ikinä minkään parin ylimääräisen kilon takia häippäsis, mutta minkä sille voi, että välillä on vaan niin tyhmä, että miettiin kaikkea turhaa ja ihan idioottijuttuja.

Ei siis raskaus taikka synnytys oo mitenkää laukassu mitään inhoa omaa vartaloa kohtaan. Kun en mä saanut oikeastaa paljoakaan mitään ylimääräisiä kiloja odotusaikana ja omasta mielestäni olen suhkot hyvin palautunut kyllä synnytyksestä. Mulla ei ole yhtään ainutta raskausarpea eikä yhtään kiloja jäljellä ja vaa'alla kun kävin niin olin jo 4kg miinuksella jess! Yksi ongelma kyllä on nimittäin tissit! Joo no oli jo aikaisemminkin yksi asia mikä mua eniten omassa kropassa ahdisti, koska joo mä en ole halunnut isoja rintoja vaan pienet! Ja nythän ne vasta onkin kasvanut megasuuriksi jos ne ei sitten ennen muka olisi ollut tarpeeksi isot! Okei niiden on pakko kasvaa, koska mä imetän ja, että meidän pikkunen saa ravintoa. En vaam malta odottaa, että pääsisin eroon niistä :D Se ei kylläkään ihan heti tule tapahtumaan, koska ajattelin, että imetän jos suinkin mahdollista niin sen 3-4kk. Ja no on tiestysti mullakin sitä löysää vähän jäänyt tuohon mahalle, mutta se nyt on ihan normaalia ja uskon, että sen saa kyllä pois ja ei se nyt paljoa erilaisempi ollut ennen raskauttakaan :D Ihan oikeesti!

Niin ketään tuskin kiinnostaa kauheasti minä ja mun paino ongelmat, mutta kyllä se vähän helpottaa kun saa jotenkin purkaa ajatuksia ja oon mä tainnut joskus lukea muiltakin tämmösiä tekstejä ja tiedän, että tuskin olen ainoa nainen joka ei aina ole ihan tyytyväinen omaan vartaloonsa. Blogin pitäminen on kyllä ihanaa ja onneksi rupesin pitämään, koska ihanaa aina purkaa ajatuksia tänne!

mutta joo eiköhän tämän päivän valitukset ja stressit ollut siinä! Seuraavia odotellessa..

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti