tiistai 26. marraskuuta 2013

hengissä selvisin

Nimittäin hammaslääkäristä selvisin hengissä! Jee hyvä minä..en pyörtynyt siihen penkkiin ja mulla oli ihan kauhea hammaslääkärikammo,mutta en oikein tiedä onko edes enää. Ei se ollutkaan niin kauheaa..turhaan pelkäsin kuollakseni. Olin varma, että mulla on ainakin tuhat reikää, mutta ei ollut muka yhtään vielä. Viimeksi kun kävin hammaslääkärissä niin esim hammaskiven poistaminen sattui niin, että itku oikeasti tuli..ja tällä kertaa ei koskenut ei yhtään. Onpahan seuraavalla kerralla helpompaa mennä. Ja viimeksi kun täällä sanoin, että pelottaa tuo tuleva hampilääkäri niin enpäs tainnut sitä mainita, että pelkoa/jännitystä lisäsi huimasti se, että kyseinen hammaslääkäri on minun appiukko :D Joo o..mutta onneksi meni hyvin ja ei ollutkaan reikiä.

Minun aika oli aamulla klo 07:30 ja piti herätä jo tuossa 06:15 ja arvatkaa oliko hiukan vaikee tai no okei ei ollut vaikee silleen, mutta siis väsytti ja kyllä olisin mieluummin vain nukkunut, mutta se oli peruutusaika ja päivän eka joka mulle sattui! Poikakin piti ottaa mukaan tai siis J lähti pojan kanssa mun mukaan sinne ja siitä sitten töihin yhtä matkaa kun minä lähdin kotiin Joelin kanssa. Olin vissiin viime yönä ollut hieman väsynyt, koska aamulla hehkutin J:lle, että vitsi poikakin vaan yhden kerran heräsi syömään. No J sanoi, että kyllä se ihan kaksi kertaa heräs, mutta vähän hämärän peitossa nuo yön tapahtumat joten en selvästi muista vieläkään, että oisin kaksi kertaa ukkelin ruokkinut..no varmaan välillä tämä äiti on vähän väsynyt. Ja johtuu suurimmaksi osaksi ehkä siitä, että eilen olin tosi ahkera salilla ja oli rankka salipäivä..huhuh kyllä oli sen jälkeen jalat hiukan kipeät..huomaapahan, että on tehnyt jotain kun kipeät lihakset on.

Mutta joo taidanpa tätä aamua jatkaa sillein, että voisin kohta jonkun elokuvan vaikka katsella ajankuluksi :)


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti