maanantai 4. marraskuuta 2013

Omaa aikaa

On kivaa, että Joelilla löytyy oma rytmi ja menee aina iltaisin aika aikaisin nukkumaan. Nykyään saattaa jo kahdeksaltakin mennä eikä aina siinä klo 21:00-22:00 välisenä aikana. Koska illalla saa aina Juhan kanssa vähän omaa aikaa.Tai aina kun minä jaksan valvoa..joskus minäkin olen kyllä niin väsynyt, että minusta ei ole mitään seuraa.

Eilen oli ihanaa vaan laittaa kynttilöitä palamaan ja mennä J:n kainaloon tuijottamaan leffaa katsottiin nimittäin Black Swan kun se subilta tuli. Minulla on kauan sitten jo ollut tarkoitus se katsoa, koska monesti on saanut hirmu hyviä arvotseluja ja eilenkin lehdessä oli, että 5 tähteä joten päätin nytten, että minä tai siis ME katsotaan se. No joo, mutta olisin hieman parempaa elokuvaa odottanut kun oli niin hyviä arvosteluja saanut , mutta ei se minun mielestä niin erikoisen hyvä ollut. Kyllä sen siis tietenkin katsoi ja kyllä oli ihan ok/menetteli, mutta ei iskenyt niin, että heti kauheasti kehuja tulisi minulta..ei siis paljoo kohauttanut.No tulipahan katsottua kuitenkin.







Olen tosi onnellinen äitinä ja Joel on ihana ja rakas, mutta silti välillä on ihanaa saada omaa aikaa välillä pojasta. Ja eihän se ole väärin. Meidän poika ei vielä ole ollut yön yli hoidossa vielä ollenkaan, mutta ensi kuussa sekin päivä tulee kun menee mummolaan hoitoon yhdeksi yöksi. Meillä on ensi kuussa vuosipäivä..ollaan sitten 2 vuotta oltu yhdessä joten saadaan yksi ilta/yö sitten olla ihan kahdestaan. Eihän se tietenkään mikään katastrofi olisi ollut, vaikka poikaa ei olisikaan saatu hoitoon, sitten olis poikakin juhlistanut sitä meidän kanssa. Me ei kuitenkaan hoitoon kovin usein viedä silleen, että yön yli tarvitsisi katsoa, koska enää ei todellakaan tule juhlittua niin kuin ennen kun ei ollut lasta. En tiedä milloin edes ekaa kertaa aiotaan juhlia silleen, että ottaa vähän enemmän, mutta ei ainakaan vielä. Eikä enää varmaan halua edes niin paljo sitten juoda kun tuo lapsikin on, koska ketä voi houkutella ajatus lapsen hoidosta kauheassa krapulassa :D Ja vuosipäivänä jos otan yhtään niin ehkä yhden tai kaksi siideriä ja se riittää.

Ja tulevana torstaina minä saankin ihan omaa aikaa kun Joel menee minun äidin luokse aamupäiväksi kun menen sinne kaupunkiin joululahja ostoksille. Ihanaa kun saa vähäksi aikaa muuta ajateltavaa ja omaa aikaa. Vaikka tietysti tykkään kun saan pojan kanssa kotona olla ja nähdä kuinka toinen kasvaa ja oppii uutta<3

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti