keskiviikko 13. marraskuuta 2013

pieni tauko

Miks mulla aina venyy nää postaustauot niin pitkiksi..tai siis viimeksi sunnuntaina taisin ihan kunnolla kirjotella tänne kuulumisia. Äh pitää ottaa itseä niskasta kiinni ja useammin kirjotella.

No eipä täällä ole mitään kummoista tapahtunut. Salilla J:n kanssa käyty maanantaina sekä tiistaina. Lenkille pitäs myös joskus mennä kun se on taas vähän meinannut jäädä. Ei sitä laiskottelemalla parempaa kroppaa tule saamaan, vaikka mun tavotteisiin on matkaa vielä muutenkin jonkun verran.

kuvat.. tumblr.com

Eilen me oltiin myös pikkutonttuja Juhan kanssa :D Me nimittäin yhdessä paketoitiin ekoja lahjoja jo nytten. Mä en oo ikinä osannut paketoida mitenkää super hienosti, mutta onneks j:llä on enemmän kokemusta ja osaa tehdä hienompia paketteja kun minä. Mä en malta odottaa, että me päästäis kuopiossa tässä vähän ajan päästä käymään, koska mun pitää vielä J:lle niitä lahjoja ostella plus Joelille pitää ostaa. Miten voi olla lahjojen ostaminen niin kivaa..






Asiasta kolmanteen..mä eilen kattelin kuvia missä meidän Joel oli vielä ihan pieni niin ku esim sairaalassa otettuja. Apua mihin ihmeeseen mun pienin pieni vauva on jo kadonnut..nyt se on jo iso vauva! Toinen kasvaa niin älyttömän nopeasti ja kehittyy koko ajan. Siis ei sillä etteikö se ois tosi ihanaa ja mahtavaa nähdä kun toinen kasvaa ja kehittyy ja oppii uutta, mutta kun se aika niin nopeasti menee. Nykyään poika juttelee meille tosi paljon melkein aina kun on hyvällä tuulella niin kaikenlaisia ääniä tulee pienen suusta kun vielä vähä aikaa sitten aina sillon tällöin selitti kaikkea. Ja naureskelee myös paljon..voi on se vaan niin ihana <3 Äidin ylpeydenaihe<3

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti