sunnuntai 3. marraskuuta 2013

harmaata ja ankeaa

Mä oon niin kyllästynyt kun ulkona on kokoajan pilvistä ja sateista. On jo marraskuu, mutta missä viipyy lumi?Tosi masentava sää. Muutamia viikkoja sitten oli ihanaa kun oli vähän jo lunta, mutta nekin suli pois melkein heti. Mä haluan, että tulis talvi ja sitten pian joulu! Ois ihanaa päästä polttelemaa kynttilöitä ja laittaa jouluvaloja ja kaikkea. Voihan tietysti kynttilöitä nyttenkin polttaa, mutta jotenkin se on eri asia.(minun mielestä ) No jospa kuitenkin jouluna on paljon lunta niin se olisi edes hyvä..no enpä minä ole kyllä nähnytkään vielä joulua milloin ulkona ei olisi lunta ja kunnon talvi. Mutta eipä enempää tästä vaan enemmän viikonlopun menosta..

Nyt taas tänän viikonloppuna tämä mamma on ollut ihan superväsynyt jo aikaisin enkä illalla ole oikeen jaksanut tehdä mitään. Perjantai iltanakin nukahdin joskus klo 21:00 jo J:n kainaloon sohvalle ja taisinpa ehkä tunnin verran nukkua siinä ennen kuin heräsin.  Ja nousin ylös vaan pesemään hampaat ja möngin sitten sänkyyn. Jospa joskus vähän pidempään jaksais valvoa ja enemmän touhuta kaikkea kun poikakin sitten joskus pidempiä pätkiä nukkuu :) 

Eilen me käytiin J:n vanhempien luona kaikki kolme kun Juhan veli ja hänen vaimonsa ja toki heidän lapsikin oli siellä. Käytiin kahvittelemassa tai siis minä join lasin limpparia ja söin yhden pullan. Miksi en voi vastustaa herkkuja ikinä?  Kuitenkin oli ihan mukavaa ja vaikka heidän lapsikaan ei ole vielä edes 2vuoden ikäinen niin tuntuu, että olisi hirmuisen paljon isompi ja vanhempi kun meidän Joel. Ehkäpä ne jo yhdessä silti leikkisi vähän jo ensi kesänä vai onko se jo elokuun lopussa syksyä..kun silloinhan meidän poika on 1 vuoden!

Ja tänään minä varasin meille siis minulle, juhalle ja minun pikkusiskolle keilausvuoron ensi viikon perjantaille, koska minun siskoni tulee meille yhdeksi yöksi pitkästä aikaa. Ja se onkin hohtokeilausta sitten whippii! Olen vain kaksi kertaa elämäni aikana käynyt hohtokeilaamassa ja viime kerrastakin on jo piiiitkä aika. Odotan siis jo ensi viikon perjantaita kovasti ja myös ensi viikon torstaita, koska lähden kaupungissa käymään. Menen siis Juhalle lahjoja ostelemaan ja Joel menee minun äidin luokse siksi aikaa hoitoon kun lähden jo varmaan joskus 9 aikaan aamusta. Ihanaa kun pääsee vihdoin ensimmäisiä lahjoja ostelemaan ja tietysti saa vähän omaa aikaa (koska ajatus kaupoissa kiertelystä 2kk vanhan lapsen kanssa ei kauheasti kiehdo). Olen jo melkein kaikki mitä haluan ostaa miettinyt valmiiksi, mutta sitäpä en voi tänne kertoa kun J lukee yleensä aina minun postaukset :D

Ensi viikolla on siis taas jotain kivaa niin ei tuo KAUHEA sää pääse ainakaan masentamaan liikaa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti