maanantai 18. marraskuuta 2013

nimetön

Niin se vaan viikonloppu meni taas nopeasti. Ja mehän oltiin siellä J:n vanhempien luona koko viikonloppu sitten. Viikonloppuun kuului esim: kuntosali treeniä, saunaa ja ihan kivaa perus oleilua. Käytiin tosiaan se kortti salille hakemassa silloin perjantaina joten nyt pääsee melkeinpä milloin vaan salille sillä kortilla. Joten käytiin sitten lauantaina salilla ja sunnuntaina ja porukkaa ei todellakaan paljoa ollut kun sali on viikonloppuisin kiinni ja vain kortilla pääsee ovesta..enimmillään taisi minun ja J:n lisäksi kaksi muuta olla joten ihan rauhassa sai kyllä tehdä treenit siellä. Ja kyllä koskeeki lihaksiin nytten!

Meidän Joel on oppinut jonkun uuden jännän äänen ja sen on pakko melkein joka väliin päästä sellasta ihme kurinaa :D Hassu toinen. Perjantaina me ennen saunaa J:n kanssa käytiin shoppailemassa Joelille vähän vaatetta kun meillä oli yksi 50€ lahjakortti käyttämättä niin saatiin yksi yöpuku ja yhdet housut ostettua  joululahjaksi jo ja sitten ostettiin nytten heti käyttöön 1body ja sukkahousut ja sukkia 2 paria, koska niitä ei ole kovinkaan paljon. Kuvaa en nyt tänne saa valitettavasti kun kerkesin jo paketoimaan ne ja sitten body odottaa pesua.

Mulla on kaikesta hirveetä stressia tai siis eniten varmaan vielä hankkimattomista joululahjoista! Ennen luulin, että J:lle ois kaikista helpoin ostaa lahjoja kun tunnen sen kuitenkin hyvin, mutta ei! Nytten mä oon yrittäny miettiä pääni puhki mitä mä sille oikein ostaisin..mikään ajatus ei sitten enää kohta tunnukkaan järkevälle. No jospa mä jotain keksisin. Sitten mä stressaan ja pelkään paljon siis tosi paljon ensi viikolla olevaa hammaslääkäri aikaa! Mä oon melkein aina tainut jotenki kammoksua hammaslääkäreitä, mutta nytten mun on pakko mennä sinne mä varmaan pyörryn siihen penkkiin..mua nytten jo pelottaa ihan tosi paljon. Ehkä se on turhaa ei voi tietää..pelkääkö kukaan muu hammaslääkäreitä?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti