torstai 31. lokakuuta 2013

halloween

Tässä mä istun koneella kirjottamassa vaan blogia vaikka ulkona ois ihan todella mahtava sää käydä pienellä vaunulenkillä poitsun kans. No ehkäpä me mennään sitten illalla koko porukka kun Juhakin on tullut töistä ja käyty saunassa kun se sauna on niin aikaisin. Kylälläkin pitäs olla tänään joku halloween tapahtuma, joten ehkä pyörähtää kylän kautta niin näkee vähän mitä siellä on. Harmi vaan kun lapsille tais olla vähän kaikenlaista niin meidän poika on vähän liian pieni vielä menemään mihinkään :D No sitten muutaman vuoden päästä.

Eilen oli muuten käytiin kaupassa ja mun oli ihan pakko ostaa se maraboun uusi suklaa levy se domino siis. Ja oli muuten hyvää( tietysti ). Minä kyllä varmaan melkein eniten tykkäänkin maraboun suklaalevyistä. No joo rakastan suklaata..okei no karkkia yleensä, mutta siis ihme, että en sortunut syömään yhtä riviä enempää! Pitäs yrittää tänäänkin välttää sen kaapin avaamista missä se loppu levy on, koska kuitenkin sitten kohta taas katson telkkua ja mussutan suklaata.



 Ja sitten harmittaa, koska tänään pitäis mulla muutenkin olla välipäivä treenaamisesta eli siis vaan lenkkiä tänään ja aamulla poljin ennen aamupalaa 15min kuntopyörällä. Aamulla aina tietysti minulla yleensä tuntuu paljon raskaammalta esim sillä pyörällä ruveta polkemaan, koska A) olen monena aamuna tosi väsynyt silloin joskus 07:00 aikaan kun herään tai ennen ja B) silloin on yleensä myös jonkin verran nälkä joten aina on vähän haasteellista. Kuitenkin kun saa otettu itseään niskasta kiinni niin sen jälkeen on mahtava olo kun on jotain tehnyt ja siinä kyllä häviää yleensä hyvin väsymys!

Vitsi mä meinasin kaikille ihanille lukijoille jo tähän loppuun toivottaa hyvät viikonloput, mut eihän nyt ole ees perjantai. Mä oon siks perjantaissa taas menossa kun meillä oikeesti perjantaisin olis tuo saunavuoro, mutta on tällä viiikolla torstaina. Harmi ei vielä pääsekkään viikonlopun viettoon. No ei enää ole kuin huominen ja sitten!

Mut joo hyvät halloweenit sitten kaikille! :D (kun ei voi vielä hyviä viikonloppuja toivottaa!)


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti