tiistai 29. lokakuuta 2013

Joel 2kk

Niin taisin eilen mainita siitä. että meidän pieni on jo kahden kuukauden ikäinen ..eilen tuli 2kk täyteen. Aika menee vaan kyllä välillä ihan tosi nopeasti eikä minun pieni vauva kohta enää olekkaan vauva! Olen minä vaan kyllä nyt äitinä onnellisempi kuin ikinä tai no olin minä kyllä J:n kanssakin onnellinen kun ei vielä lasta ollut, mutta nyt tuntuu, että me ollaan oikeasti pieni perhe kun on lapsikin<3 Mutta joo tässä ei enempää meistä kun tämä on postaus minkä lupasin tehdä tuosta poitsusta.






























2kuukauden ikäisenä

Osaa naureskella ääneen ja jokeltaa paljo (on toki jo jonkin aikaa osannut )
Kannattelee päätään jo tosi hyvin 
Ei vierasta ollenkaan
Oma rytmi on jo löytynyt : käy nukkumaan joskus klo 21:00-22:00 ja herää yleensä aamulla 06:00-07:00 ylös ja yöllä yleensä kahdesti herää syömään .
Vaatteissa on käytössä koot 60 ja 62 ja vaipat on 4-9 kg
On suurimmaksi osin iloinen vauveli
Alkaa pikkuhiljaa kiinnostua enemmän leluista



































Siinäpä oli vähän meidän  pojasta. Sitten taas kuukauden päästä kirjoittelen miten on muuttunut kun ikää on jo 3kk.
Ja voisin tässä joku päivä kunhan jaksan/on aikaa niin kirjoitella tarkemmin miten meidän päivä yleensä menee. Vaikkakin onhan joka päivä yleensä aina ihan erilainen.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti