perjantai 18. lokakuuta 2013

lunta

Eilen illalla kun lähettiin salilta niin huomasin, että vihdoin täälläkin sataa sitä lunta! Tylsää vaan kun tietää, että ei ne vielä jää maahan, koska kohta on taas vähän lämmintä ja kaikki vähäkin lumi sulaa pois. No ehkä ei kuitenkaan mene enää kauaa kun tulee oikeasti talvi ja kunnolla lunta. Aamulla olin ihan innoissani niin kuin pikkulapsena kun oli jo muutamia senttejä satanut lunta ja olen koko päivän vähän väliä tuijotellut ikkunasta ja ihalluit valkoista maata. Huono homma on vaan tässä se, että pitäis varmaan käydä etsimässä varastosta jo pikkuhiljaa kaikki pipot ja talvikengät ja semmoset..eikä aina kaikkea jättää viime tippaan.





Mä oon kovasti odottanut viikonloppua, koska Juha on arkipäivät töissä ja on kiva kun J on minun ja Joelin kanssa aina viikonloppuna ihan kokopäivän! Tänää me tehdään itse hampurilaisia..namnam. Ja huomenna on suunnitelmissa mennä J:n vanhempien luo yhdeksi yöksi kaikki kolme(niinkuin aikaisemmin taisin jo jossai postauskessa mainita). Olen iloinen, koska eilen sain pitkästä aikaa tilata itselleni vaatteita netistä..viimeksi kun tilasin niin tilasin pojalle vähän vaatteita, mutta nyt tilasin h&m:ltä vain itselleni..pientä piristystä päivään.

mutta tää oli vaan tämmöne pikainen lyhyt postaus ja kirjottelen varmaan maanantaina tai sunnuntaina miten viikonloppu meni. Hyvää viikonloppua kaikille!! :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti