maanantai 28. lokakuuta 2013

kuulumisia viikonlopulta..TAAS

Viikonloppu oli taas kiva vaikka sää on masentavan harmaa ja sateinen. Meillä kävi J: n muutama kaveri täällä hengaamassa vähän aikaa lauantaina ja syötiin J:n tekemää ihanaa ruokaa..ja no pojat pelaili pleikkarilla NHL 14: staa ja niin mä vähän kattelin vaan vierestä :D Ei mutta silti oli ihan kivaa. Ne sitten joskus illasta varmaan johonkin kahdeksan aikaa lähti tästä pois ja me samalla tuohon kylälle käymään ärrällä ostamassa karkkipussit itsellemme. Ja joo teinhän minä myös kenonkin, mutta eipä taas minun kohdalle osunut minkäänlaista voittoa!(yllätys)..Eikä Juhakaan meille lotossa voittanut miljoonia. Ehkäpä sitten seuraavalla kerralla!

Perjantaina me käytiin sillon illalla salilla ja oli kyllä kivaa minun mielestä vähän myöhempääkin käydä ja jotenkin se varmaan mua piristi, koska en ole pitkään aikaan jaksanut johonkin ilta yhteentoista valvoa ja silloin sujui ihan hyvin ja olisin varmaan pidempääkin valvonut, mutta juhaa rupes väsyttää niin piti sitten itsekin kömpiä sänkyyn. Ei sitä yksin  jaksa edes valvoa.

Olen myös syönyt taas hyvin kun eilen söin pihvejä ja perjantaina oli tonnikala salaattia jossa oli krutonkeja ja unohtamatta lauantain herkullista ruokaa! Ainiin ja karkkihiiri kun olen niin söinhän minä karkkiakin tosiaan, mutta sitähän ei ruoaksi lasketa :D Ollaan me silti myös urheiltu kun käytiin eilen heti aamusta lenkillä ennen aamupalaa ja ei kyllä muuten aamulla joskus klo 07:30 paljoa porukkaa kylillä näkynyt..muutama lenkkeilijä meidän lisäksi. Sää ei kyllä mikään houkuttelevin todellakaan ollut, mutta hirmu piristävä oli käydä aamusta lenkillä :) Ja illalla käytiin myös ja samalla käytiin rannalla koittamassa kuinka kylmää järvivesi on..ja oli muuten kyllä ihan tajuttoman kylmää hyrrr.

Laitanpa sitten vähän kuvia...



mm se tonnikalasalaatti



Ja loppuun vielä, että tänään meidän Joel on jo 2kk vanha! <3 mutta varmaan huomenna jos ehdin niin voisin tehdä siitä ihan erikseen postauksen..mitä on oppinut tähän ikään mennessä ja sellaista :) Jos ei huomenna niin sitten joku muu päivä kuitenkin tulossa semmoinen postaus.



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti