torstai 10. lokakuuta 2013

liikaa muuta mielessä

Taas on vähän tyhjä pää eikä oikein tiedä mitä kirjottais. Välillä on aina mielessä paljon asiaa mitä tänne pitäis kirjottaa, mutta aina kaikki unohtuu tai ei vain tule kirjoitettua. Ja tänään on ensimmäistä kertaa blogin pitämisen jälkeen sellainen päivä, että ei vaan huvittais kirjoittaa ollenkaan. En siis todellakaan aio lopettaa kirjoittelua, mutta nyt vaan ei oikein onnistu. Kuitenkin tykkään yleensä kirjoittaa tänne ja kiva purkaa ajatuksia tänne ja joskus lukea myöhemmin mitä kaikkea on tullut kirjoitettua.

Tän viikon oon aika paljon miettinyt vaan pojan ristiäisiä ja stressannut niitä. Miten ne menee? Keretäänkö edes järjestää kaikki kuntoon. Entäs jos ne meniskin pieleen jostain syystä? Tilaisuus on kyllä aika pieni ettei ihan kauheasti porukkaa tule, mutta niiden on pakko onnistua hyvin, Ja kyllähän ne varmasti hyvin menee, mutta ääh en minä vaan osaa olla stressaamatta. Ja mua jännittää jo vähäsen muutenkin ne..ja tilasin mekon h&m:ltä ja tuntuu, että enhän mä sitä voi millään päälle laittaa, koska musta tuntuu, että mun joka ikinen makkara oikeen liiankin hyvin näkyy siitä.

Ja sitten jos en ristiäisiä mieti ni mulla on mielessä kokoajan joku urheilu ja lenkkeily ja treenaaminen, että voinkohan mä edes ikinä saada sitä mun unelmien kroppaa vai oonko mä aina tälläinen. Ja riittääkö mulla motivaatiota jatkaa enää kauaa edes sen kropan tavoittelua. Miks mun pitää tuollasista pienistä asioista tehä jotain muka suuria ongelmia!

Toki olen myös saanut nyt kahtena päivä hieman vapaata aikaa pojasta ja päässyt salille ja sekin on ihanaa. Ja tykkään kyllä todellakin paljon olla pojan kanssa ja poika on maailman ihanin ja tekee minut tosi onnelliseksi, mutta kyllä vaan välillä on silti kiva saada ajatukset muualle ja saada tehdä jotain omia juttuja. Mutta joo ei jaksa enää valittaa..

Olen onnellinen, koska odotan talvea ja ylipäätään joulua ihan tosi paljon! Etenkin lahjojen ostamista odotan, koska minä tykkään ostaa toisille joululahjoja :D No okei kyllä mä odotan vielä myös itsekin , että saa lahjoja.(sen verran lapsi olen vielä itsekin) Ja sain tiistaina tilattua netistä jo ensimmäisen lahjan kultille, mutta vielä silti monta lahjaa pitää ostaa ja monelle ihmiselle. Ja isänpäiväkin on ennen joulua..saa nähä mitä keksin ostaa sitten.

Kuitenkin ehkä innostusta kirjoittamiseen on taas paljon lauantaina kun ristiäisistä on selvitty niin voisin illalla tulla kertomaan kuinka meni taikka sunnuntaina jos on kovin kiireistä silloin. Huippua, että poika saa vihdoin nimen kohta!<3

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti