tiistai 8. lokakuuta 2013

tylsä pikku kylä

Mua ärsyttää pienessä kylässä asuminen, koska täällä ei ole mitään ravintolaa jossa voisi välillä käydä syömässä hyvää ruokaa..täällä on vaan pitseria ja keilahallilta saa hampurilaisaterioita, mutta kuka nyt sellasta aina jaksaa syödä. Kaupungissa vois käydä leffassa välillä ja syödä hyvää ruokaa jossain kivassa ravintolassa. Sellasta iltaa mä oisin ehkä eilen kaivannut, koska oli kultin synttärit ja joo me vaan kykittiin kotona.Ruoka tosin oli ihan super hyvää, koska muru teki sen itse..mun ois pitänyt ehkä kokata sille..tosi ruoka ei olisi ehkä ollut läheskää niin hyvää jos minä sen oisin omin pikkukätösin valmistanut. J teki sellasta jotain japanilaista kanaruokaa ja nam oli oikeasti hyvää ja mulle se kelpas niin kuin joku hyvä ravintola safkakin! Mutta  jospa ensi vuonna järkkään murulle synttäreiksi jotain kivaa.

oli ihanaa, mutta loppui kesken :D


Tänään oli toinen päivä kaksistaan pojan kanssa ja nämä pari päivää on ainakin mennyt ihan hyvin. Ei ole onneksi kummoisesti raivonnut/itkenyt poika, mutta eilen kun Juha tuli kotiin niin ei mennytkään kauaa kun ihan hirmuisen itkukohtauksen sai eikä siitä meinannut loppua tulla sitten millään. Poika kun saatiin joten kuten rauhoittumaan niin lähin kauppaan hakemaan karkkipussit molemmille ja yritettiin katsoa vähän leffaa, mutta tämä mamma oli vähän liian väsynyt katsomaan elokuvaa. Voi kun minusta on tullut hirmu tylsä :D

Kohta minä ja J saadaankin hetki "kahdenkeskeistä " aikaa ja mennään salille treenaamaan :D Poika menee vähäksi aikaa siis Juhan vanhemmille hoitoon. Hieman helpompaa saada jotain aikaiseksi kun poika ei ole vieressä ja huuda välillä ruokaa tai muuten vaan kiukkua...ja jos poika naureskelee ja on hyvällä tuulella niin eipä paljoa silloinkaan tee mieli kun katsella miten ihana söpöli se onkaan. No kai se on tästä mentävä etsimään salikamppeita kohtapuoliin :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti