tiistai 11. helmikuuta 2014

HAASTE: Bloggauspaikka

Sain haasteen syypää mun hymyyn blogin Jennalta. Eli kuvailen paikkaa missä tykkään bloggailla ja muutenkin olla koneella.

Mulla on muutama paikka yleensä missä surffailen. Eka niistä on meidän sohvannurkassa taikka sohva yleensäkin kun siitä mä näen pojan kokoajan ja voin myös välillä ottaa Joelin myös siihen sohvalle viekkuun jos se ei sillä hetkellä halua olla yksin leikkimatolla hengaamassa ja samalla tietty voin välillä tuijottaa telkkua joten yleensä siis sohvanurkassa oon joko tuo läppäri sylissä tai sitten istun vaan tuossa sohvalla ja se kone on tuossa meidän pienellä sohvapöydällä..molemmat käy. Ja joskus myös Joel on sylissä samalla kun olen koneella, mutta sillon siitä surffailusta ei oikein tahdo tulla mitään.



Pystyisin mä illalla toki surffailemaan muuallakin kun tuo isimieshän katsoo poikaa illalla jos haluan itse bloggailla. Yleensä silti päiväsaikaan postaan jos vaan mahdollista, että jää iltaisin aikaa kaikkeen muuhun sitten.




Ja niin toinen paikka missä joskus(ei kylläkään kovin usein) tulee surffailtua on tuo meidän jenkkisänky se on myös hyvä kun saa vaan löhötä siinä ja se on super pehmeä! Ja Joel on sielläkin aina vieressä mun kanssa dataamassa :D


joo anteeks nämä aika huonot kuvat ja sitten en oo jaksanu tuota sänkyä pedata edes nyt(tänäänkään) :D

Ja minä vuorostani haastan seuraavat blogit!

Milf
Mammavaara
& something daily

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti