lauantai 1. helmikuuta 2014

minä onnistuin! (läskit lähtee)

Mie romahan! Tänään oli tärkeä päivä, koska sain pitkästä aikaa katsoa painoni.Muistutuksena siis, että katsoin sen viimeksi 6.1 ja painoa oli sillä hetkellä 62,7kg. Ja J:n kanssa veikattiin mitä vaaka näyttäis mulla tänä päivänä. J veikkas, että painaisin tasan 61kiloa ja minun veikkaus oli 61,5kg. Kun ajattelin, että painon putoamis vauhti ei olisi nytten niin päätä huimaava kun on kuitenkin välillä aika vauhdikkaasti laskenut.Salaa toki toivoin kovasti, että jospa voisinkin ehkä päästä siihen lähelle 60kiloa, että vaikka joku 60 ja puol niin olisipa huisia!

  No voin sanoa, että olisi mieli tehnyt kiljua hyppiä ja huutaa kun näin mitä se vaaka minulla aamulla näytti. Olen niiiiiiin niiiiiin onnellinen, koska tämän hetkinen paino on 58,1kg!!!!!!!! Siis ihan oikeasti vitsi, että mä olen niin onnellinen. En todellakaan uskonut voivani laihtua tuon vertaa.. vähän alle 4 viikossa lähti painoa 4,6kiloa. Joillakin voi varmasti enemmän lähteä, mutta minulle tuo on tosi yllättävä luku ja huima tulos, koska tähän mennessäkin kiloja oli lähtenyt tosi paljon kun laihdutuksen aloittaessani painoin huikeat 75,4kg.

Anteeksi tämmöinen pakollinen hehkutus tästä asiasta, mutta varmaan ymmärrätte, että syystäkin olen iloinen. HUIPPUA!! sanon minä. Ihan mahtavat fiilikset ja ihanaa tälläinen auttaa ainakin siinä ettei motivaatio lopu kesken. Ja sen kummempaa asiaa mulla ei täällä ollut, mutta tämän halusin kaikille ihanille tulla kertomaan (:

Ja ihanaa viikonloppua kaikille muillekin! Toivottavasti muillakin on mahtava ja kiva viikonloppu :)!

+ loppuun vielä pieni kuva punnituksesta..tai siis vaa'asta..

Vielä kerran JEEEJEEEEE!!!

2 kommenttia :

  1. Se on kyl niin ihana ja palkitseva tunne kun saavuttaa tuloksia. Tsemppii!! :))

    VastaaPoista
  2. joo on kyllä kiva nähä, että jotain on saanu aikaiseks (:

    VastaaPoista