torstai 6. helmikuuta 2014

ystävänpäivää odotellessa

Ensi viikolla on ystävänpäivä ja se on toki tärkeä päivä ihan muutenkin, mutta minulle se on erityisen tärkeä siksikin, koska minä ja J mentiin kihloihin juuri 2vuotta sitten ystävänpäivänä. Eikö ole söpöä tai voi olla jotenkin tavanomaista silloin mennä kihloihin, mutta minusta ihanaa taikka söpöä. Tuntuu, että oltais oltu kauemminkin yhdessä kun muutama vuosi. Asiat on kyllä niin hyvin itsellä nytten..on maailman ihanin lapsi ja ihanin mies joka välittää ja on tukena aina ja jolle voi puhua kaikesta. Ja taitaa olla niin, että tuo isimies on samalla myös paras ystävä, vaikka onhan mulla muutama ystävä ja kavereita, mutta J:lle voin ihan varmasti puhua kaikesta ja se ymmärtää ja kuuntelee. Ja jotkut sanoo ettei poika/tyttö ystävän kanssa voi olla ystäviä.

Saman viikonloppuna kun on ystävänpäivä niin on tulossa myös J:n veljen pojan 2vuotis synttäripartyt ja mennään sinne. Ihan kivaa oli aina ennen tuollaiset kun oli oikein herkkuja tarjolla, mutta nytten pitäis yrittää vähemmillä herkuilla pärjätä niin ei niin kiva. Ja muutenkaan en tykkää kun liikaa tuntematonta porukkaa ja oon ite aina sellane vaikee tai siis hiljanen enkä mä ainakaan ole se joka ekana rupeaa höpöttämään kaikille...mutta pääseepä Joel serkun synttäreille vaikkei se niistä kyllä mitään muista kun noin pieni on. Ja kihlajaisiakaan tuskin tulee mitenkään juhlistettua vaan ihan sama kun mikä tahansa muukin päivä. Joelia ei saa hoitoon edes minnekkään  Vähän tylsää kun ite joskus haluais jotain oikein spesiaalia, mutta ei tällä pienellä kylällä kyllä muutenkaan paljoo ole mitään tekemistä, mutta ihan kahdestaankin olisi joskus kiva viettää iltaa kun ainut missä me ns "kahdestaan" saadan olla hetki niin on kuntosali ja eihän me sielläkää kaksin olla :D No ehkä pitää yrittää olla tyytyväinen siihen, että saadaan olla yhdessä eikä esim toinen ole jossain eri kaupungissa.

Ja odotanhan mä tietty mun kihlajais lahjaa(ja tiedän, että saan lahjan) kun tiedän mikä se on ja oon sellaista kovasti halunnutkin, mutta siitä sitten enemmän kun on sen aika.

2 kommenttia :