maanantai 12. toukokuuta 2014

Ensimmäinen äitienpäivä

Sunnuntaita olin jo odottanut hirmu kauan ja ihanaa oli saada ensimmäistä kertaa itsekin olla ns. "päivänsankari" äitienpäivänä. En mitään kummempaa olisi edes tarvinnut äitienpäivänä, koska minulta löytyy jo maailman paras lahja .. Joel<3! Parasta siis on,että minusta tuli äiti noin ihanalle pienelle miehelle!

äitiys on kyllä parasta maailmassa<3!


Sunnuntaina olisin saanu nukkua pitkään, mutta en oikein osannut ja heräsin aika nopeasti sen jälkeen kun J ja poika oli lähtenyt keittiöön. Ja sitten lököttelin sohvalla ja katsottiin Joelin kanssa lastenohjelmia ja odottelin aamupalaa. Ja pian J toikin minulle kahvia,appelsiinimehua ja piirakoita ja kananmunaa sekä nakkeja..tuli ihan hotellin aamupala mieleen. Ja oli hyvää vaikken paljoa syönytkään.



Isimies myös lupasi katsoa Joelia,että saan vetää pienet kotitreenit kun salille ei pääse. Joo mulle treenaaminen on tärkeää joten piti se äitienpäivänäkin ja jos se saa hyvän mielen niin ei se väärin oo. No poika kuitenkin meni nukkumaan niin sain rauhassa treenaillakin eikä J:n tarvinnut ravata pojan peräss koko aikaa ottamassa sitä pois johtoja repimästä :D Treenin jälkeen olikin jo vähän kiire suihkuun ja laittaa jotain ruokaa naamaan kun oli aika kiiruhtaa minun äipän luokse kakulle ja kahville ja viemään lahja. Minun äidin toiveita kuunnellen annoinkin mukin jossa on Joelin kuva ja siinä lukee mummon muki. 

Äiti oli tehnyt rex kakkua eikä mitään perinteistä täytekakkua ja vaihtelu onkin ihan kivaa välillä. Tuosta voitte kurkata minkä tyylinen kakku on kyseessä jos joku ei tiedä.


J:n äidin luona ei valitettavasti päästy käymään äitienpäiväkahvilla ja onnittelemassa, koska hän oli kipeänä eli flunssassa ja kuumetta oli ollut joten päätettiin ettei mennä,että ei poika tule pipiksi ja eipä itsekään olisi mukavaa olla kuumeinen. Joten J kävi itse sitten nopsaa viemässä sinne kukkia ja minä menin edeltä minun äidin luokse. Ja kahvittelun jälkeen tultii kotiin tekemään ruokaa mitä minä itse tahdoin eli..pizzaa ja sain valita täytteet tietysti(ostettiin viikolla ne jo valmiiksi ja itsetehty pizza on kyllä aina niiin niiiiin hyvää!) joten tehtiin kinkku,tonnikala,ananas pizzaa. Sitten katseltiinki vaan telkkaria ja herkuteltiin pizzalla ja olihan jälkkäriksi myös namusiakin!



+ lisää herkkuja




Illalla katseltiin myös vähän siis kaksi erää jääkiekkoa kun leijonat pelasi Venäjää vastaan ja sehän ei kovinkaan hyvin lakanut se matsi eikä taaskaan voitettua( ihan kuin itse olisin ollut pelaamassa :D), mutta ei voi mitään. Sellaista näin lyhyesti sanottua minun ensimmäisenä äitienpäivänä. Oli ihana ja hauska äitienpäivä ja sain myös kyllä lahjoja, mutta kerron niistä sitten erikseen..minulla alkaa tulla kiire kun kohta pitää pojan kanssa lähteä kauppaan ostamaan ruokaa illaksi ja samalla napataan murunen kotiin<3


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti