maanantai 26. toukokuuta 2014

painokontrolli stressaa ja kuulumiset tältä päivältä

Huomenna koittaa jo siis mun painokontrolli( äidillä kontrolli..outo juttu pelkkänä ajatuksenakin). Menipä aika nopeasti ja painoa ei ole tullut kuin muutama sata gramma ehkä? No itseä voi syyttää kun en ole edes yrittänyt..vähän stressaa mitä ne siellä sanoo, mutta se on huomisen ongelma sitten. Pitää ehkä yrittää ruveta syömään ettei tarvitse jatkuvaa siellä rampata. Ja kyllähän mä syönkin joka päivä lämpimät ruoat, aamu ja iltapalat jne, mutta siis pitäis hieman enemmän syödä kulutukseen nähden kun monesti käy sen kuusi tai viisi kertaa viikossa salilla. Mutta siitä huomisesta sitten saatan kertoa täällä miten meni.

No kuitenkin tämän päivän kuulumisia sitten taas. Käytiin tänään Joelin kanssa kaupungissa kun anoppi lähti ja kysy,että halutaanko mekin lähteä niin ilman muutahan minä olin lähdössä. Ei ollut mikään "ostetaan sonjalle vaatetta" reissu vaan käytiin prismassa ruokaostoksilla eikä sitten muualla ja itselleni ostin vaan proteiinipatukoita ja skyr rahkoja ja enhän mä vaatetta tarvitse kun mun h&m:n tilaus on matkalla tänne :) Niin ja tuosta tulikin mieleen,että tänään kävin ärrältä hakemassa h&m:n paketin joka sisälsi lahjan meidän ihanalle pienelle kummitytölle jolla ensi kuussa on 1vuotis syndet ja tilattiin toivomuksesta vaatetta sitten lahjaksi tai siis minähän ne tilasin. J luotti mun makuun :D Yritän tässä joku päivä niistäkin tehdä postauksen mikäli saan jonkinlaisia kuvia räpsittyä.

Semmosta tänne ja ette usko miten ihanaa on ollut välillä tälläinen sateinen ja pilvinen päivä, vaikka kesästi kauhean paljon tykkäänkin, mutta siis välillä saa vähän viilentyä ilma,että jaksaa sitten taas tulevista helteistä nauttia täysillä.

Nyt oli taas kuvaton postaus,mutta lupaan panostaa vähän ja räpsiä joskus niitä kuvia. Ja oisko kellään mitään postausideoita jos on niin kertokaa..mulla aina välillä lyö tyhjää ja ei vaan meinaa aina keksiä , mutta loppu viikolla on kyllä tulossa postaus meidän 9 kuukauden ikäisestä prinssistä :) siis sitten kun on sen yhdeksän kuukautta eli ylihuomenna! Apua miten voikin jo olla noin "vanha" lapsi<3 Taaperoikä lähestyy..

mutta nyt tältä iltaa oli tämä tässä ja palailen taas :)

2 kommenttia :

  1. Mun mielestä on ihana katsella vain arkisia kuvia :)

    Täälläkin on muuten nautittu tästä viileydestä, kerrankin näin päin! Niin tuskasta kuumalla kelillä tämmösen ison masun kanssa :)

    VastaaPoista
  2. Joo muistan myös kuinka viime kesä oli itellä ihan super tukala, vaikka masu ei älyttömän iso ollut, mutta oli se silti tiellä ja vaatteet puristi päällä ja kävely oli vaikee ja en yhtään tykännyt niistä helteistä ja odotin aina kovasti sateisia päiviä,että tulis vähän viilennystä edes! Mutta sullahan ei ole enää pitkä aika kun saat nyytin syliin <3 :) kävin tsekkailee sun blogia ..taidan liittyä lukijaksi

    VastaaPoista