maanantai 20. tammikuuta 2014

mielipiteitä kaivataan

Kun minä tuossa marraskuussa aloin pitämään myös tuota toistakin blogia .. part of me Niin nyt tuli mieleen, että kun siellä aika paljon tulee kirjoteltua tästä laihdutus/kiinteytys operaatiosta mikä mulla on jonkun aikaa jo ollut menossa ja jatkuu hyvällä vauhdilla ja lopulliseen tavoitteeseen on vielä joitakin kiloja. Ja tahdon siis hyvään kuntoo ja suhkot timmin kropan edes kerran elämäni aika saavuttaa jos se on mahdollista, mutta ainakin yritän siis kovasti. Niin siis sitä, että haluaisiko joku myös tämän blogin puolella, että tekisin postauksia edistymisestä ja miten vaikka treenailen ja semmosta? Jos joku haluaa niin voi kommenttia laittaa niin tiedän sitten suunnitella postauksia. Ja siis muutenkin otan kyllä aina postausideoita vastaan mielelläni jos jollakin on toiveita. :)

Ei minulla siis muuta tässä tälläkertaa ollut...

4 kommenttia :

  1. Hei laita vaa ihmeessä tännekkin edistymis postauksia! :) Niitä on aina kiva seurailla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo (= mun pitää joku päivä tässä toisesta blogista ottaa ne kuvat mitä tuosta masusta esim oon ottanut niin näkee muutokset sitten paremmin :) mikäli niitä muut huomaa ja yritän saada ennen viikonloppua ekan postauksen tehtyä :))

      Poista
  2. jos et jaksa samoja asioita tänne kirjoittaa niin voithan sä aina pistää tähän blogiin linkkivinkin että olis taas edistymispostaus tuolla toisessa blogissa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo se on kyllä totta (: enpäs itse ajatellu :D

      Poista