keskiviikko 1. tammikuuta 2014

meidän uusi vuosi

Uusi vuosi meni anoppilassa ja tietysti ilman alkoholia minulla..J tosin joi, mutta vaan muutaman eikä se minua haittaa kun ei kuitenkaan paista humalaan tule. Alkoholitonta skumppaa olisi ollut pullossa, mutta en sitäkää tahtonut juoda enkä omaa alkoholitonta siideriäkään. Joskus vaa turhaan stressaa kaikista ylimääräisistä kaloreista mitä voi saada kun liikaa tuota laihdutusintoa, mutta ei siitä sen enempää. Uutena vuotena ammuttiin raketteja, valettiin tinat, syötiin nakkeja & lihapullia sekä perunasalaattia. Katsottiin telkkua ja ihan tuollaista perus rentoa oleilua vaan ja vaikka manailin sitä, että lunta ei ole niin kylläpä sitä vaan rupesikin vähän satamaan tiistai aamuna sitten, mutta ei paljoa ja sulanut on jo nekin lumet.

Joelkin kai tajusi sitten, että on uusi vuosi ja saa valvoa niin pitkään kuin huvittaa, koska sain pojan vihdoin nukkumaan klo 00:30 :D Itse olin siihen aikaan jo Super väsynyt ja olin jo vähän nukkunut ennen sitä, mutta poika oli kyllä vaikea saada nukkumaan. Jostain syystä aina melkein sama ongelma mummolassa..en tiedä johtuiko rakettien paukkeesta tälläkertaa vai siitä, että ei kotona olla vaiko valot häiritsi kun kotona meillä ei enää yöllä mitään valoja pidetä päällä..en tiedä. Joel kuitenkin minun sylistä sai vähän katsell kun isimies ampui raketteja.. ja sisällä tietysti katsottiin ikkunasta.
Nyt kuitenkin muutama kuva edes jonka kerkesin ottamaan..

 
 
 
 
 
 
Siinäpä edes muutama kuva. Ja minulle tuosta minun tinasta tulee mieleen lohikäärme ja luin netistä sn merkitsevän suurta ja yhtäkkiä tulevaa muutosta..hmmm mitäköhän sitten tarkoittaakin saa nähdä  mitä tämä vuosi tuo tullessaan(;

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti