sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Älä anna lapselle kännykkääsi..nyt se on opittu

Nyt sekin on todellakin opittu , että ei ole välttämättä järkevää antaa pienen lapsen leikkiä omalla puhelimella jos ei halua elää ilman puhelinta. Mun puhelin on jo kyllä ennen Joeliakin jo temppuillut vähäsen, mutta nytten se meni ihan sököksi eikä edes käynnisty ja nyt tässä eletään ilman puhelinta ja kukaan ei kyllä minua saa kiinni jos on asiaa. Joelille joskus olen itse antanut hetkeksi puhelimen,että ei kiukkua (ei ole ehkä järkevää, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi..tulevaisuudessa osaan olla viisaampi!) ja joskus mini on ihan itse sen huomaamattani ottanut käsiinsä ja tyytyväisenä imeskellyt sitä. En tosin tiedä onko se Joelin leikkien takia rikki vai onko akku vaan sökönä, mutta pimeänä pysyy kuitenkin. Eihän mun puhelin mikään markkinoiden uusinta uutta ollut(samsung galaxy s2), mutta silti v*tuttaa se jonkun verran, mutta ei voi mitään kai se on pakko törsätä kohta rahaa ja ostaa ihan uusi vekotin..ei ilman puhelinta nykyaikana eläminen oikein onnistu. Ei huvittaisi yhtään laittaa menemään jtn 500€ kännykkään kun rahaa aina tarvitsisi muuhunki ja tiedän,että kännyköitä löytyy jollain kuudellakympilläkin, mutta ei kiitos jos mä uuden ostan niin osta mieluummin jonkun uudemman silti..sen verran materialisti olen kuitenkin.

On niin onneton ja ärsyyntynyt olo, koska ei ole puhelinta käytössä ja minähän en omista kameraa (tai siis J:llä löytyy, mutta ei omisteta järkkäriä valitettavasti ja sekin olisi kyllä ihan jees hankinta tässä joskus) joten niinkuin kuvista näkyy niin olen joutunut kuvat siis räpsimään blogiin kännykällä ja siinäpä meni siis sekin joten blogi on ainakin jonkun aikaa kuvaton ennen kuin tässä mietin miten teen ja pitää pohtia mitä on valmis ostamaan..

Tämä oli nyt vähän ei niin kauhean pirteä ja iloinen postaus, mutta tuhannennen kerran ärsyttää!!  Ja eihän tuo sillai mikään iso juttu ole ja maailma ei kaadu siihen,että puhelin ei toimi kun aina saa uuden ostettua, mutta aina ei kauheasti ole ylimääräistä rahaa joten kyllä se hieman tympii... mutta  juhannuksen kuulumiset tulee ehkä sitten huomenna ja toivottavasti muilla on juhannus ja viikonloppu mennyt kaikin puolin hyvin :)!

1 kommentti :

  1. Mä ostin jouluna uuden puhelimen, joka oli hetkee aiemmin vasta ilmestyny kauppoihin ja maksoi 240e. Että ei tarvii välttis tuhlata puhelimeen 500euroa. :)

    VastaaPoista